/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
Server.MapPath
Fra : arktis1
Vist : 423 gange
200 point
Dato : 11-06-03 20:16

Jeg kan ikke få server.mapPath til at virke. Når jeg brugere den absolute-sti så virker det ellers får jeg denne besked:
Fejltype:
Der opstod en Microsoft VBScript-kompileringsfejl (0x800A0401)
Slut på sætning var ventet
/web/hca/artikel-visalle45-dk.asp, line 38, column 111
DBforbindelse.Open "Driver={Microsoft Access Driver (*.MDB)}; DBQ= "& server.MapPath ("/web/db/artikellys.mdb");UID=;PWD=;"
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------^

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 11-06-03 22:17

Hej arktis1.
Her er din rettelse:

DBforbindelse.Open "Driver={Microsoft Access Driver (*.MDB)}; DBQ= " & server.MapPath ("/web/db/artikellys.mdb") & ";UID=;PWD=;"

Alle dette SKAL stå på en lang linie.

Hilsen Lis

Kommentar
Fra : sixhoej

Dato : 04-11-05 19:27

slet mellmrummet mellem path og (

/jsc