/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Eksporterede Outlook pst.
Fra : Dieter
Vist : 490 gange
100 point
Dato : 09-12-13 17:57

Jeg har gemt nogle PST filer på et USB stik
Nu har jeg prøvet ar hente 2 af dem til min OUITLOOK. Men jeg kan ikke se dem !?

Hvad er der galt, eller hvad gør jeg forkert ?

Kommentar
Fra : clou

Dato : 09-12-13 18:06

Hvilken version af Outlook

I 2010 versionen:

Filer - Åbn - Importer - Importer fra andet program eller Fil - Næste - Outlook Datafil (pst) - Næste - Tryk på: Gennemse - Find dit USB drev - Klik på den og vælg hvor der skal sættes kryds - fortsæt

Clou

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 10-12-13 08:55

Hej,
tak for svaret.
Jeg har Office 2013.
Er der så en forskel ?

Kommentar
Fra : clou

Dato : 10-12-13 10:16

Det tror jeg ikke - men kender desværre ikke Office 2013 (endnu) men håber på en Julegave med det program

Clou

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 100 point
Dato : 10-12-13 13:44

Det er nøjagtig sammen fremgangsmetode i Office 2013.
Ved at importere .pst filerne så kommer alle emner ind i Outlook og ligge.
Hvis du "bare" vil kigge i .pst filerne så skal du have en .pst viewer.

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 10-12-13 15:24

Tak for svaret webnoob.
Jeg har husket forkert: Jeg har Office 2003 1 Men nu vil jeg prøve.
Men jeg skal ikke bare kikke. skal bruge filerne .

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 10-12-13 17:11

Hej gutter,
jeg er ikke kommet videre. Den skreven anvisning har jeg prøvet. Det hjalp ikke noget.
Jeg vedhæfter noget fra min PC:
filnavn: Outlook filer 18-12-2013 / 10-12-2013 - / PayPAl - Office-datafil

Generelt: Outlook filer 18-12-2013 - PayPal / Størrelse: 1,257 KB
Filtype. office-datafil 8.pst)
Attributter: Flueben ved arkiv

Detailjer:
Navn : Outlook filer 18-12-2013 - PayPal.pst
Type: office-datafil
Mappesti: E/Outlook
Størrelse: 1,22 MB
Oprettelsesdato: 08-12-2013'Attributer: A
Tilgængelighed: Tilgængelig offline
Computer: denne PC

Få linjer har jeg undladt fordi de ikke er vigtige.

Jeg har været på internettet og ledt efter en rettesnor. Men kunne ikke finde en vejledning. Er der nogen der kan finde årsagen til at jeg ikke kan få PST filerne flyttet fra E-drevet til Outlook programmet !?