/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Ingen film på TV2
Fra : o.v.n.
Vist : 602 gange
20 point
Dato : 08-12-13 17:36

Som overskriften siger så er Firefox holdt op med at kunne afspille de små filmklip som tit er i TV2 nyheder - hvorfor kan den ikke det mere?
Et eksempel hvor vinduet som filmen skulle køre i er sort hos mig, holder jeg musemarkøren hen over så kan jeg godt se at der skulle være en film men alt er nedtonet og kan ikke klikkes på, i kan se et eksempel her:
siden jeg har taget skærmbilledet fra er denne:
http://nyhederne.tv2.dk/samfund/2013-12-08-beboer-i-oversv%C3%B8mmet-omr%C3%A5de-jeg-har-jo-ikke-andet
http://peecee.dk/upload/view/427235/full
den lille besked i øverste højre hjørne af filmvinduet (Bloker) kommer fra AdBlock + og den har jeg ikke klikket på nogen som har en fornuftig forklaring?
Desværre har jeg kun 20 point, jeg spørger for meget - vist nok - tror jeg

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-12-13 17:38

Det er over en måned siden jeg sidst har set et filmklip på TV2, jeg troede at Firefox af sig selv kom til at virke med en opdatering, men nej det er ikke sket og flashplayer er nyeste udgave fra Adobe

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-12-13 17:40

Citat
Det er over en måned siden jeg sidst har set et filmklip på TV2
det er så ikke korrekt, hvis jeg bruger Internet Explorer så kan jeg se filmene

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 30 point
Dato : 08-12-13 17:56

Hvis du slår ADP fra så burde du kunne se det, det virker på min FF!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-12-13 18:01

Fra FF 25.0.1 med ADP slået fra på tv2 nyheder
http://peecee.dk/upload/view/427240

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-12-13 18:04

Du siger at AdBlock + er synderen? Jeg forsøger at slå den fra på TV2 nyheder

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-12-13 18:12

Slå fra på TV2 nyheder, så simpelt og reklamerne er stadig blokeret, godt at hjælpen er lige i nærheden skal jeg vente med at acceptere til jeg har skrabet nogle flere point sammen?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-12-13 18:12

Ja, klik på ADP ikonet nede i venstre hjørne og klik på 'Slå fra på nyhederne.tv2.dk'
http://peecee.dk/upload/view/427242/full

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-12-13 18:58

Har skrevet forkert, det er så ikke ADP men ABP men du fandt ud af det alligevel

Du behøv's da ikke at vente...

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-12-13 20:14

Tak for svaret Klaudi. jeg så slet ikke at du havde skrevet forkert, gættede straks på AdBlock + du må så nøjes med hvad jeg har i denne omgang, der kommer sikkert et nyt spørgsmål du kan hjælpe med engang jeg har skrabet nogle flere point sammen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-12-13 20:51

velbekomme

mvh dfm