/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
KAN MAN KOMME AF MED IE 11
Fra : dhmoelsted
Vist : 711 gange
100 point
Dato : 08-12-13 16:38

Jeg har fået problemer med at hente legale ting fra min søns server efter jeg har opdateret min IE 10 til IE11

når jeg henter giver jeg tilladelse til java til at køre men ca 2-3 min henne stopper hentningen

kunne det være den nye IE 11 ...og i så fald hvordan får jeg min IE 10 tilbage

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 08-12-13 16:44

hvor henter du den Java opdatering henne?

http://www.java.com/en/ skulle der ikke være nogen problemer - i hvert fald ikke her...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-12-13 16:44

Lyder mærkeligt, har du prøvet en download manager:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-freedownloadmanager.php

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 08-12-13 16:47

har jeg formuleret mig forkert

kunne det ikke være IE 11 der skaber disse problemer ....

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 08-12-13 17:46

Jo, gå tilbage til et gendannelsespunkt før du installerede IE 11.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 08-12-13 17:46

kigger lige med..
Kan ikke komme på netbank Danske bank, og eks Bilkas tilbudsavis efter IE 11
bruger så, indtil videre anden browswer, men vil også gerne tilbage til IE 10

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 08-12-13 18:00

Det var den måde, jeg "kom af med den" på.

Jeg havde også problemer.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 08-12-13 19:14

How to Uninstall Internet Explorer 11 for Windows 7
http://www.wikihow.com/Uninstall-Internet-Explorer-11-for-Windows-7

Er det win 8 finder du punktet Vis installerede opdateringer i
Kontrolpanel > Programmer, klik på Vis installerede opdateringer og find ie 11 opdateringen der
højreklik på den og vælg Fjern

Du kan os prøve at hente ie10 her
http://windows.microsoft.com/da-dk/internet-explorer/ie-10-worldwide-languages
og installere den!

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 08-12-13 19:29

citat Bille 1948 :

Jo, gå tilbage til et gendannelsespunkt før du installerede IE 11.

har jeg prøvet men den bed ikke på ..så vil nok lige prøve den af Klaudi

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 08-12-13 20:14

Tak for svaret Klaudi.

den virkede kørte tilbage til IE 8
så hentede jeg IE 10 via netbanks tjekside og fjernede flueben i automatisk update af IE

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-12-13 20:52

velbekomme