/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Afindstallering af printer
Fra : yearhouse
Vist : 532 gange
100 point
Dato : 08-12-13 08:46

Jeg så at Axelbjarne havde et spørgsmål som han desværre annulerede, men jeg har akkurat samme spørgsmål....Så håber du kigger med Axelbjarne:

Windows 8.
Jeg kan ikke se, at HP Printer program er på listen over "Fjern et program", jeg skal have fjernet programmet på et tidspunkt, da jeg skal have ny printer. Jeg kan se programmet under enheder og printere...men lige hvordan jeg afinstallere er mig lidt af en gåde...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-12-13 10:37

Dette program kan sikkert afinstallere din printer.
http://www.piriform.com/ccleaner
Vælg download
Når du har installeret den skal du vælge værktøj > afinstaller > finde det program som skal væk
Hvis det er en helt anden printer du skal bruge er det ikke nødvendigt at afinstallere HP men bare at vælge den nye som standardprinter.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 08-12-13 15:09

Hvis du har programmet til printer, så kan du muligvis fjerne det ved at prøve at installere det igen, mange programmer har funktionen = Reparer/ Fjern.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-12-13 16:15

Citat
Jeg kan ikke se, at HP Printer program er på listen over "Fjern et program"
en printer er ikke et program mange printere levers med programmer på en CD eller du kan hente programmer på fabrikantens hjemmeside, disse programmer kan fjernes i Kontrolpanel>fjern er program.
Selve printeren fjernes ved gå til Kontrolpanel>Hardware og lyd>Enheder og printere, højreklik på den enhed som du vil fjerne og klik på Fjern, hvis du skal bruge den port igen som printeren benyttede så skal du lige ændre porten til printeren før du fjerner printeren ellers får du beskeden at porten allerede er i brug når du vil tilføje en printer som skal bruge lige netop den port.
Ændre port: Højreklik på printeren som vises i Enheder og printere, klik på Printeregenskaber og i det nye vindue klikker du på fanen Porte og flytter fluebenet til en port som du ved at der ikke skal bruges, klik på Anvend og OK, derefter kan du roligt fjerne printeren

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 08-12-13 16:48

Under alle omstændigheder kan REVO Uninstaller klare opgaven...

http://www.revouninstaller.com/

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-12-13 17:24

"en printer er ikke et program" - nej men det er alt som følger med HP

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 09-12-13 07:49

Først tager du ledningen fra printeren som går i et USB-stik. Derefter går du ind i kontrolpanel, "Vis enheder og printere", finder printeren, højreklikker på den, og trykker på "Fjern enhed". Så skulle den "G" være barberet....

mvh.
axelbjarne

Godkendelse af svar
Fra : yearhouse

Dato : 09-12-13 08:38

Tak for svaret mig-selv.