/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Skype video-besked
Fra : Smukke_Ole
Vist : 582 gange
300 point
Dato : 06-12-13 09:40

Jeg har lige via Skype modtaget en video-besked med mine børnebørn, som bor i Langtbortistan.
Den vil jeg gerne gemme til senere fremvisning, bl. a. på min tablet, menh jeg kan ikke finde ud af at gemme den.
Er der nogen, der ved om, og i bekræftende fal, man kan gøre det ?

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-12-13 09:47
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-12-13 08:08

Du skal da endelig ikke reagere! Når du nu alligevel er inde at kigge kunne du da gi' lyd fra dig!?

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 09-12-13 08:20

-> Klaudi

Det gør jeg sp nu, men jeg kan ikke finde ud af det. Når jeg klikker på linket går computeren amok.
Nogle gange siger den, at min browser (IE8) er for gammel.
Andre gange viderestiller den til en hjemmeside, som overhovedet ikke reagerer

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-12-13 08:26

Siden virker fint på min gamle xp og i ie8!

Har du andre browsere, så prøv med dem, chrome eller firefox er 2 gode muligheder!

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 09-12-13 17:28

Jeg har kun IE8

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-12-13 17:43

Citat
Jeg har kun IE8

Prøv med Chrome eller Firefox browser

Firefox
http://www.mozilla.org/da/firefox/new/

Chrome
https://www.google.com/intl/da/chrome/

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 16-12-13 13:58

-> Klaudi

Jeg har kun IE8 , og kani ikke finde ud af/ønsker at bruge andet

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-12-13 14:35

En hel uge om at svare og ikke rigtigt noget om hvad du har prøvet at gøre for at se siden

En anden side, men den kan du jo nok heller ikke se!?
Can I save Video Messages?
http://community.skype.com/t5/Windows-desktop-client/Can-I-save-Video-Messages/td-p/1781962

Lidt flere søgeresultater fra google
http://bit.ly/1bKlTc5

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 17-12-13 08:28

-> Klaudi
Jeg har jo andet at lave end at sidde ved computeren, så jeg får nok ikke tid til at prøve noget mere før sidst i julen, men tak for din opmærksomhed og råd.

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-01-14 14:22

Annuller spørgsmålet
Fra : Smukke_Ole

Dato : 12-01-14 20:29

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål