/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
airlink3g
Fra : ultra2
Vist : 319 gange
100 point
Dato : 05-12-13 11:08

aiorlink3g viser tilslyttet men ingen internetforbildelser wifi er slået til hvad er der galt

win7 pro telia trådløs bredbånd

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 06-12-13 13:24
Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 07-12-13 10:08

det må jeg såprøve at finde ud af.
jeg kan somme tider få det til at virke men min dns server er fyldt så tømmer jeg den så virker det
når jeg så slukker on tændervigen så er serveren fyldt igen hvad sker der

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 09-12-13 09:18

forstår ikke hvad du bruger DNS server til. og hvor står den henne? på dit lokalnet ?
Endelig hvad er det der fylder en DNS server op.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 09-12-13 18:30

jeg har ingen server jeg købte airling til usb trødløs internet
når jeg så tænder wifi siger den din dns server virker ikke

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 09-12-13 21:07

hvad er en dns server og hvad laver og hvor ligger den

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 09-12-13 22:01

En DNS server er en server der oversætter navnet til den IPaddresse bag hvilken en webserver befinder sig. Det går som regel af sig selv hvis din PC er sat up til at hente sin IP fra din router, her din airlink. så ved airlink godt hvor den skal finde sin DNS server.
tyder på der er noget hjemme ved dig i din PC der ikke er sat helt rigtig op.
hilsen Steen

Godkendelse af svar
Fra : ultra2

Dato : 16-12-13 21:32

Tak for svaret mig-selv.

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 17-12-13 09:51

der skulle skrives i ruter for telia trådløs bredbånd modtage filen
www.internet.mtelia.dk

så virker det