/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke hente filer mere
Fra : Juppen
Vist : 337 gange
65 point
Dato : 05-12-13 09:44

Jeg har problemer med windows, for jeg kan ikke længere hente feks. zip filer ned, da den siger programmet ikke findes. Hvad sker der og hvordan får jeg det rettet?

Desuden har jeg også problemer med de nye opgraderinger af IE 10 og 11 for når jeg installerer dem, fungerer feks. Facebook ad r..ø..v til og GLS kan jeg slet ikke logge ind på... Nogen løsninger?

Håber på mange gode svar

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 05-12-13 09:55

Du skriver 'ikke længere'. Hvad har du installeret eller ændret ved? Og hvor længe har du haft problemet?

Kommentar
Fra : peque

Dato : 05-12-13 10:30

Sjovt nok er det nok din IE der driller generelt.
Hvilken version af Winblows kører du ? - For reelt set er det bare at finde din Zip install og pege på du vil bruge zip som en del.

Desværre ligger dit gernelle problem i din browser - har du prøvet med andre browsere en IE - da de ligesom selv ligger deres regler mm !

Kommentar
Fra : Juppen

Dato : 05-12-13 11:08

Jeg har haft problemet et stykket tid... Og mener ikke jeg har ændret noget.

Kan heller ikke hente i Firefox.

Den skriver:
C:/User/xxx/AppData/Local/temp/xxx.zip

Programmet kan ikke findes

Har ogsaa lige fundet ud af mit tastatur er i udu... den viser ikke de rette tegn og Alt Gr virker slet ikke.. (N[r jeg skal feks skrive & kommer der i stedet ^ og & ligger under 7)

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 05-12-13 12:16

Ja du må finde dit zipudpakningsprogram. Når du ved hvor det ligger og hvad det hedder så gå til filen og højreklik, vælg 'åbn med' og find dit program.
Det lyder som om du trænger til en generel oprydning - hent CCleaner og kør 'Rens' og dernæst 'reparer'. Genstart og se om nogle af tingene er rettet.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-12-13 13:45

Nulstil din browser i IE:

Vælg browsermenu'en: Værktøjer (= Tandhjulet), vælg Internetindstillinger, fanen; Avanceret og tryk 'knappen [Nulstil...]
Hvis det er en 'alternativ' ZIP fil udpakker du er på jegt efter?
Så prøv: http://www.7-zip.org/download.html

</MOLOKYLE>