/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Nemmere brug af farvevalg til celler
Fra : mikesav
Vist : 264 gange
100 point
Dato : 04-12-13 22:42

Hej mit problem er, at jeg arbejder på et regneark hvor jeg ved hjælp af farver, planlægger timer over en længere periode.
Jeg har fået regnearket til, at tælle farverne sammen, så jeg får et regnskab med antal af timer.

Nu vil jeg gerne forbedre det, ved hjælp af en hurtigere tilgang til farven, der repræsenterer den enkelte medarbejder.
Jeg har prøvet at oprette en action script, hvor jeg med en genvej kan fylde den farve der skal bruges i et givent antal celler, men det virker ikke.

Problemet opstår hvis en anden skal arbejde med regnearket idet at de farver jeg har valgt til sammentælling, ikke passer på kollegaens maskine, selv om de er af samme version.
Så jeg håber på, at en script kan klare det problem.
Er der en der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 04-12-13 23:49

Ikke forstået?