/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Mangler driver til trådløs netkort
Fra : niss45
Vist : 594 gange
500 point
Dato : 04-12-13 20:02

Hej
Håber der er nogen som kan hjælpe med at finde den nyeste trådløse driver "wifi driver "
Jeg har problemer med at jeg mange gange mister min forbindelse til netgear cg3000 .
Yousee siger at forbindelsen er så fin som mulig og det ikke er der jeg har problemet.

Jeg har forsøgt at finde driveren på Asus support side, men synes det er forvirrende med de mange netdriver , og da en anden pc ikke mister forbindelsen er det altså på min pc problemet ligger.

Det drejer sig om driver til en asus N73SV

Jeg ønsker ikke link til slimdriver update og lignende da de ikke finde det jeg skal bruge.

Takker på forhånd.

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 04-12-13 21:52

Glemte at skrive det er til Windows 7 64 bit.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 04-12-13 22:47

Ja men du skal da bare bruge den driver, der fulgte med computeren. Hvis du har skiftet operativsystem eller slettet den oprindelige driver kan du være alvorligt på sk******.

Jeg har oplevet at asus , selv med det rigtige modelbetegnelse ikke kunne give den rigtige driver ved download. De har så mange særudgaver til forskellige konstellationer. De er ikke alle på nettet.
Den er ekstra gal med bærbare.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 04-12-13 22:51

Det kan da også bare være et dårligt netkort, eller den vanskellig placering i forhold til AP.

Du kan prøve at skifte kanal på ap. Det kan hjælpe hvis du bor iet overfyldt bymiljø.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 05-12-13 11:33

http://www.asus.com/Notebooks_Ultrabooks/N73SV/#support
På ovenstående side klikker du på Driver & Tools, så vælger du dit operativ system og så finde du Wireless på listen og så henter du den du skal bruge.

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 05-12-13 17:58

Fint nok, siden har jeg selv fundet, men hvilken driver skal jeg vælge. ?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 06-12-13 12:52

Hvad hedder dit WLAN kort?

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 08-12-13 21:06

WLAN kortet er en Atheros AR9002WB-1NG,

Håber det er de oplysninger der skal til.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 10-12-13 13:50

Hvis det er den rigtige maskine du har skrevet i spørgsmålet, så er der ikke nogen driver til dig på asus side, så skal du evt. ind på atheros' side og hente driveren.
http://www.atheros.cz/atheros-wireless-drivers.php

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 10-12-13 16:23

Takker,

Jeg havde været inde på denne side, men fandt den ikke, men nu er den hentet.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 11-12-13 10:20

Er problemet så løst?

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 11-12-13 16:35

Jeg installerede først den gamle som fulgte med på cd, og kørte driver boost, men der var ingen opdateringer.
Indtil videre har der ikke været problemer.

Så tak for vejledning.

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 500 point
Dato : 12-12-13 07:56

Kanon, så kan du vel godt lukke spørgsmålet?

Godkendelse af svar
Fra : niss45

Dato : 12-12-13 16:30

Tak for svaret webnoob.