/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Synkronisere mellem Windows Phone 8x og
Fra : steenandreasen
Vist : 342 gange
100 point
Dato : 04-12-13 13:39

Synkronisere mellem Windows Phone 8x og Windows 8
Er der nogen der kan hjælpe mig med at sætte synkroniseringen af Windows Phone 8x og Windows 8 op, således at når jeg indsætter et møde eller en person på min telefon bliver den automatisk op synkroniseret på min bærbar eller modsat-
hv Steen A

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 04-12-13 14:40

Inden i kalender skal du bare vælge at bruge Microsoft i kalenderen.

Kommentar
Fra : steenandreasen

Dato : 04-12-13 17:36

Det lyder ikke rigtigt,, jeg forstår ikke rigtigt hvad du mener
steen a

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-12-13 01:58

Her er der ingen problemer jeg logger ind med min live id og synkronisering er perfekt mellem mine 2 Windows 8 computere (bærbar og stationær) og er vist i kalender flisen på forsiden, min Android telefon synkroniserer også perfekt med Windows 8 computerne med Outlook app'en
Hvis du har problemer så kan det måske være fordi du ikke bruger din live mail (hotmail) konto til login. Problemet løses ved at opretter en ny bruger og der vælger en Microsoft konto til login:
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-live/sign-up-create-account-how
Windows brugere bruger naturligvis en Microsoft mail konto med tilhørende kalender og Skydrive til login, andre mail konti kan tilføjes og bruges efter login hvis der er behov

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 05-12-13 11:24

På mobilen går du ind i kalender > Indstillinger og så slår du MS kalender til eller fra.
http://peecee.dk/upload/view/427056

Når du har gjort det så skriver du aftaler ind på mobilen eller på nettet. Her er min MS kalender, bruger den ikke, men her er den.
http://peecee.dk/upload/view/427057