/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Western Digital WD TV Live Hub 1TB
Fra : hotstuff_II
Vist : 417 gange
70 point
Dato : 02-12-13 17:45

Hej derude.

Kan det virkelig passe man ikke kan købe WD TV Live Hub 1TB mere? har søgt uden held. Hvis i kender et sted man kan købe en, vil i ikke smide en link.

Hvis nu i heller ikke kan finde den. Kan man så få en medieafspiller der kan læse samme filertyper og med indbygget harddisk.

På forhånd tak

Kommentar
Fra : wanky

Dato : 03-12-13 00:13

Prøv hos Aarhus PC Lager

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-12-13 06:35

Jeg bruger denne, den ´æder´ alt hvad jeg smider gennem den, samt den er rimelig billig.
Der kan sættes 3 eksterne diske til den, samt du kan bruge din pc eller en Nas som ´tank-station´ for filerne, og så kan du se en masse tv kanaler på den bla Youtube, bare den er koplet til din router så finder den selv hvad du har af medier, uden alt for meget besvær.
http://www.computerworld.dk/art/204389/test-wd-tv-live-giver-din-fladskaerm-nyt-liv

http://www.pricerunner.dk/pl/649-2803656/Media-Center/Western-Digital-WD-TV-Live-Sammenlign-Priser

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-12-13 06:38

NB: den kan afspille flere filtyper end dem der står, at den kan.
Har kun oplevet engang at den ikke ville afspille en film, og det var filmen der var fejl på.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-12-13 06:41

Eneste fejl på den maskine er, at fjernbetjeningen er total ulogisk, men man kan vende sig til alt.

Kommentar
Fra : mig-selv