/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
hvordan for jeg den til og kør
Fra : ivanskytten
Vist : 261 gange
100 point
Dato : 30-11-13 18:28

hej jeg har en kanlert som der kan stateog kør men den kan kund kør med nesten fuld gas den kan ikke kør i tomgang vad kan det skylles og er der noget jeg kan gør

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 30-11-13 18:42

Ja du kan rense karburator og indstil strålespidsen, men jeg er nød til at vide hvad det er for en knallert og hvor gammel den er, da det også kan være andre ting galt, bla: fugt i benzinen/tanken
alan57

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-11-13 19:17

Hvis den kun kan tage fuld gas, er den enten utæt som en si i motoren eller chokeren er åben og drukner motor.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 30-11-13 19:31

hej mig-selv, du har ret det var mig der havde læst forkert,
men ivanskytten, jeg må have noget mere info.
alan57

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-11-13 19:52

Citat
jeg må have noget mere info
nem´li
Er der indsugnings membran på den, kan den være flækket, er det en firtakter kan det være en skæv ventil der ikke vil lukke eller de er ude af justering, det kan være så meget.

Kommentar
Fra : ivanskytten

Dato : 30-11-13 21:47

jeg har svæert ved og trade den igan og så når den ænlig er igang så kan den godt kør men den kan ikke stå i tom gang fx. vis jeg skal over en vej og jeg holler stille så skal jeg give den maget gas æller så dør den og så kan jeg nesten ikke få den igang i gen men det er en sport sprint ved ikke helt årstalet mend den er inde for de siste 10 år og så kør den på binzin og den dør også vis jeg bramser let hårt op og og så holte den stille i nesten et år og så skifted jeg strålespisen så kunne den starte men den kunne ikke kør i tomgang

Kommentar
Fra : ivanskytten

Dato : 30-11-13 21:48

det skal lige siges det er ælktroniske strålspis

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-11-13 23:47

Sikker på det ikke er en MC med elektronisk indsprøjtning...der er droslet ned til en ? knallert.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 01-12-13 14:00

Vil det sige at den ikke er renset efter 1 år hvor den har stået stille?
hvis ja så ville jeg rense karburatoren og tanken ville jeg fjerne fugt, men er det en 4 takts eller 2 takts ?
Bruger du karburator sprit ?
alan57

Kommentar
Fra : ivanskytten

Dato : 01-12-13 20:33

ja den har stået stille i et år og det er 4 taket og det er ikke en mc der er dryslet ned til en knalert

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-12-13 20:49

ALTSÅ? tror der bliver gjort grin med OS, selv en person med ALVORLIGE læse/ skrive besvær kan næppe skrive SÅ PÆNT... go stadig ikke savre åp vhad dre søprges mo.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-12-13 20:51

SKIL DEN TOTALT AD, og genstart uden RAKET på....fandme mange oplæsninger der render frem og ikke tilbage..