/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
Skatteprogram Magnus versus ReviSoft
Fra : Leo.pedersen
Vist : 614 gange
200 point
Dato : 28-11-13 15:53

Hej

Jeg har i en del år brugt skatteprogrammet fra Magnus Informatik.

De er efterhånden lige lovligt "dygtige" til at udskrive fakturaer.

Jeg overvejer at skifte til www.revisoft.dk

Det jeg har brug for - det er almindelig skatteberegning, dvs. PSL, KAO og VSO.

Jeg har ikke brug for beregning af privatforbrug m.m.

Er der nogen som har erfaringer med Revi-Soft?

Er der nogen som kender andre skatteberegningsprogrammer som de kan anbefale?

Hilsen

Leo

Kommentar
Fra : Busken

Dato : 28-11-13 17:04

Vi har brugt dem i årtier og med stor tilfredshed - kun den rene skatteberegning - man kan godt lave virksomhedsordning og kapitalafkastordning uden at bruge deres VO-modul, så skal man bare selv beregne kapitalafkast, rentekorrektion mv, derfor kender vi ikke VO-modulet og kan derfor ikke udtale os om det. Du kan da sikkert få et prøveabonnement :)