/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Slette mit gamle mobil tlf. nr. på Skype
Fra : axelbjarne
Vist : 390 gange
100 point
Dato : 28-11-13 15:30

For det første kan jeg ikke se, hvor jeg skal finde mit mobilnr. som jeg vil slette, når jeg sender en SMS besked via Skype, da jeg ønsker et skifte mobilnr.

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 28-11-13 16:00

Når du går ind på funktionslinjen Skype ned til "Profil" ind på "rediger min profil" får du siden med mobilnummer etc

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 28-11-13 16:05

Nej det optræder ikke på siden....

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 28-11-13 16:31

Start din skype
Funktioner > indstillinger >fanen chat og sms > sms indstillinger > her står det mobil nummer der modtager svar når du har sendt.
Det er også her du ændrer nummeret.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 28-11-13 23:47

Hvis det var det første , hvad er så der andet ?

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 29-11-13 07:51

Tak for svaret Eyvind. Det var dejligt...

mvh.
axelbjarne