/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
FTP Filezippe
Fra : mrjones
Vist : 433 gange
99 point
Dato : 26-11-13 17:25

Jeg har fundet er program "LimeSurvey" som er gratis og det vil jeg jo gerne afprøve og bruge, men det skal uploades til FTP, jeg har FileZilla og kan godt uploade en lille hjemmeside men denne her er enorm og jeg kan slet ikke spotte hvor man skal placere de forskellige filer, er der nogen der kan hjælpe mig?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-11-13 17:53

http://manual.limesurvey.org/LimeSurvey_Manual
Hvis du ikke ved hvad osv, hvorfor så prøve det
Du kunne i det mindste ligge et link til os, der muligvis kan hjælpe dig.
Men som regel skal script og lignende, ligge i ROD-menuen af din hjemmeside, visse af dem skal også installeres, og det sker også fra din hjemmeside - samt du skal have meget andet, der skal stemme sammen med dét som ønsker.
Men spørg igen??

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-11-13 17:55

NB: hvis ´bare´ du vil lave diverse spørge skemaer eller lignende, finder nemmere måder at lave det på, men det kræver et program, som du har på din pc, og uploader til en server/ hjemmeside.

Kommentar
Fra : mrjones

Dato : 26-11-13 19:19

Hej igen, det jeg vil er at have et spørgeskema med 30 spørgsmål, der hver her 4 svar muligheder på min hjemmeside, som sender en CSV fil til mig når det er udfyldt. jeg kan sende en screen dump af det jeg se på File Zilla, men på serveren star der kun en root folder.. en folder med htdocs og en folder "do not opload here", kan det bruges.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 26-11-13 20:52

det jeg læser er jo et god hjemmeside som skal have en database at fylde sine ting i og her er så svarene. Jeg læste ikke længere, men du skal have adgang til en database på din webserver. så kan det bringes op at køre. Du kan sikkert også have database serveren liggende hjemme ved dig selv og så få hjemmesiden til at sende dem hertil. Så kan du vel ligeså godt tage skridtet fuldt ud og lave hjemmesiden her også. Har lavet en del af disse ting, men det koster mange timer at sætte sig ind i dette. denne side er bygget sådan med en database bagved: http://stoneplace.dk/schandorph/ hitcounteren på stoneplace.dk gemmer også oplysninger om hvem du er i en database.
Hilsen Steen

Kommentar
Fra : mrjones

Dato : 26-11-13 22:25

Det er sikker en god løsning, men jeg har nok udtrykt mig forkert, det er en test de skal fylde ud, og jeg skal så have tilsendt hver enkelt bevarelse I CSV, så kan jeg behandle svaret og sende svaret tilbage. 30 spørgsmål. med 4 svar muligheder. Så måske kan det klares med en form ?