/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
AARTEMIS
Fra : Ammitz
Vist : 515 gange
200 point
Dato : 26-11-13 15:51

Hvordan kommer jeg af med, at Mozilla Firefox konstant er begyndt at lukke op i en startside der hedder: AARTEMIS ?
Firefox har ellers altid været flink til at lukke op med Google. Men går jeg i indstillinger og sætter den til det, - er denne indstilling væk igen, - næste gang jeg lukker browseren op.
Ammitz

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-11-13 17:58

Lav en NY GENVEJ til din Browser = slet den gamle og...
Hent GENVEJEN direkte fra din browser´s program-pakke i C: programmer /????

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-11-13 17:59

NB: problemet ligger i selve IKONET´s genvej du klikker på, når du vil på nettet = ingen andre steder.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 200 point
Dato : 26-11-13 19:59

Her er en opskrift på at fjerne det, rul ned til step 1 og følg guiden!

Remove Aartemis Portal Site (Removal Guide)
http://malwaretips.com/blogs/aartemis-portal-site-removal/

En google oversættelse!!!
http://goo.gl/LfSWJp

Godkendelse af svar
Fra : Ammitz

Dato : 01-12-13 12:04

Tak for svaret Klaudi.

Puh-ha - det var en værre omgang, du anbefalede mig at prøve.

Da jeg havde været alle punkter igennem, - kunne jeg næsten ingenting mere på min PC.

Så nu vil jeg ikke prøve mere lige foreløbigt, - da jeg efter at have kæmpet siden fredag eftermiddag, - nu endelig har fået det meste til at fungere så godt som normalt igen.
Jeg måtte igennem både systemgendannelse, og herefter reparation af flere programmer, - og jeg ved ikke, om jeg stadig mangler noget, det opdager jeg, efterhånden som jeg skal bruge det.

Jeg dur ikke til noget, hvor jeg skal læse engelsk, - så jeg brugte din oversættelsesfil, som egentlig var meget nem at følge. Det var bare resultatet som var skidt.

Ammitz

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-12-13 13:11

velbekomme

Beklager hvis det var noget skidt!

Håber da at pc kører ok igen?

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 02-12-13 10:44

Det er OK og det var jo forsøget værd, - du forsøgte i det mindste at give mig et godt råd.
Ammitz