/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
Exel
Fra : Kathydora
Vist : 315 gange
50 point
Dato : 25-11-13 20:37

Hvordan laver jeg en gennemsnitsdanskeren linje i et søjle diagram i exel ?

Kommentar
Fra : Kathydora

Dato : 25-11-13 20:40

En ommer
Det er en gennemsnits linje i et søjle diagram i excel

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 26-11-13 19:22

Hej Mr.Kathydora
Du bruger funktioner på den linje hvor der er et hak, flueben,formel tasten.
Den er længst til venstre.
Og i funktioner vælger du "gns" eller hvad den nu heder, der rimer på gennemsnit.
Mit uklare svar er begrundet i at det er ca. 10 år siden at jeg pga. virusogandet snavs,er gået helt væk fra Swindows, og bruger UBUNTU,men metodikken er den samme.
Højris