/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Julegave overvejelser
Fra : svendgiversen
Vist : 617 gange
129 point
Dato : 23-11-13 18:15

Min kone elsker smykker med elefanter, men sidste år fik hun en stor dyr elefant hænger i hvidguld
kan man købe et par mindre elefant hængere, en til hver side af den første, hvor?

Hun ønsker sig også Gabor sko, men er det ikke for svært/dumt at købe dem uden hun passer dem??

Endnu værre, hun ønsker sig også undertøj, og her er jeg helt på bar bund,
ud over skåle, A, B, C, D, hvad er størst, hun er vist i den store ende,
er der så ikke et diameter længdemål man også skal oplyse, også lidt i den store ende???
(sidste gang jeg købte undertøj fornærmede jeg ekspedienten: "hun er næsten lige så stor som du"

Det værste er at hun også ønsker sig "ægget", en alt for dyr/opreklameret stol efter min mening,
og selv om jeg har fundet den her på tilbud: http://www.houmollers-mobler.dk/
er den lidt for dyr for mig som gammel pensionist,
er der ikke noget med at man kan købe den billigere i UK, Hvor????

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-11-13 19:34

Næste gang!!! jeg leger med mus og ELEFANTER, må du gerne få dem = helt gratis/ jeg betaler forsendelsen...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-11-13 19:36

Eller er det ´bare´ mere reklame for
Citat
Min kunstner kone har forladt mig, forhåbentligt kun et par daqe,
hun udstiller nu sine malerier hos en førende møbelhandler, vist Hou/vmøller i Skive,
ingen i Skive har da så mange penge, og nu skal jeg igen passe, hus og hjem og hund...

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 23-11-13 19:41

Omkring det med skåle, så kender jeg en vits:

Manden skulle, lige som jeg, købe en BH som gave,
det er til min kone sagde han rødmende, men han kendte ikke størrelsen,
og ekspedienten var så sikker på, at det nok ikke var til hans kone.

Hvor stor skal den være? det vidste han ikke.

Er de som meloner, spurgte hun?? nej mindre...
Som grape frugt ??? nej mindre...
Som appelsiner??? nej mindre...
Som æbler???? nej mindre...

Som æg, Ja, spejlæg

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-11-13 19:57

Ikke mere fra mig, det bliver bare Jule-tåger..

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 23-11-13 20:12

Godt set, jeg beklager at have nævnt samme forretning i mit tip,
men som det fremgår af overskriften, er dette spørgsmål udelukkende,
for at finde en julegave til min kone, bedre og billigere end jeg ellers har råd til.

Måske kan jeg gøre en byttehandel, min første kone elskede at byde på auktioner,
jeg prøvede ofte forgæves på at holde hendes arm nede, og vi havde "ægte" tæpper overalt,
nu ligger de i flere lag her i min nye kones meget mindre hus...

Men hun købte også et dyrt maleri, et Brændekilde til 65.000 kr,
med salær stod det os til over 80.000 kr.

Motiv: "En lille pige der fodrer høns", nogen vil kende det, og vi har jo nu malerier nok. Så hvis nogen vil bytte dette med ægget, der kun koster det halve, kan vi begge gøre en god handel??

Kommentar
Fra : jøjø

Dato : 23-11-13 21:13

Din kones BH-størrelse kan du vel se i hendes andre BH'er?

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 23-11-13 22:07

Hvad hun ønsker skal hun ha'!

Giv hende en shoppetur til London og lad hende finde et par Gabor sko, undertøj eller et par elefanter.
http://spotdeal.dk/Tilbud/3771

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 23-11-13 22:11

Eller måske du hellere vil på krydstogt frem for shopping
http://spotdeal.dk/Tilbud/3846

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 23-11-13 22:52

Nu har jeg ikke kendt hende så længe og jeg roder ikke i hendes ting,
men jeg ved da lidt, hun har haft D skåle, men er jo blevet ældre, så måske kun C,
jeg køber selvfølgelig noget hun kan bytte, det er mere diameteren jeg er i tvivl om,
den af hendes BH der sidst lå fremme, var ca 72 cm lang, så hvad angiver jeg så ud over C/D ?

Og Ja, London, måske senere, vi skal til Berlin på onsdag, der har de nok også Gabor sko.

Som jeg iøvrigt ikke ved hvordan man udtaler, engelsk Gábor, fransk Gabór,
og er det ikke Østrisk, hvad siger man så? Gaeboer oder wass??

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 23-11-13 23:19

Og det sidste krydstogt til Norge kan du godt glemme, katekismus,
min kone var på sådan en "billig" tur helt op nordpå forrige år, forbi Nordcap og næsten i Rusland,

Der på båden kostede husets vin 380 kroner,
jeg har i dag købt en bedre vin, vore foretrukne en Drosty Hoff: 3 liter eller 4 flasker for 79 kr.
Hvis du kan nøjes med nabogårdens sydafrikansle vin, Droude Kamp, så kun 69 kr,
eller godt 17 kr pr flaske, 22 gange billigere end på norges båden...

Nok er der skønt i Norge, men foreløbig nøjes vi med Berlin, billigt hotel til 600 kr pr overnatning,
og billigt tog fra Flensborg, direkte på første klasse til små 1000 kr for os begge hver vej.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 23-11-13 23:30

Ok, - det glemmer jeg så

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 23-11-13 23:37

Svendgiversen for fanden mand, vær lidt kreativ !
Du skriver bl.a.
Citat
Min kone elsker smykker med elefanter, men sidste år fik hun en stor dyr elefant hænger i hvidguld
kan man købe et par mindre elefant hængere, en til hver side af den første, hvor?
Altså, din kone vil ha noget med elefanter. Hvad gør du så..? Du giver hende simpelthen elefanten over alle elefanter - og hun skal selv pakke ud, hvis hun vil lege. http://www.sexshop2000.dk/dansk/productdetail.asp?productID=1222

Ser du, nu bliver det atter jul i Jeres lille hjem.

Mvh.
Tommy.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 129 point
Dato : 24-11-13 01:46

Der hvor du købte hvidguld elefanten, forhører du dig om 2 mindre elefanter.

Hvilke sko og sko størrelse, har hun sikkert fortalt dig, så disse kan du sagtens købe.

Undertøj lad være!

Ægget, hmm,....

Hvis du har rigtig mange penge, og ikke rigtig ved hvad du skal bruge dem til, er stolen en rigtig god ide
http://www.houmollers-mobler.dk/udsalg.htm
http://www.moblus.dk/products/arne-jacobsen-model-3319-aegget-i-sort-laeder?gclid=CNyn_96X_LoCFQdY3godbAgADQ

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 24-11-13 09:35

Tak for svaret katekismus.

Kommentar
Fra : jøjø

Dato : 24-11-13 11:41

Citat
den af hendes BH der sidst lå fremme, var ca 72 cm lang, så hvad angiver jeg så ud over C/D ?

Næste gang, din kones BH ligger fremme, ser du på målene, der er angivet i BH'en.

Der står fx 80C, 85C, 90D - bogstavet angiver skålstørrelsen, medens tallet angiver omkredsen (altså målet rundt om kroppen).