/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Gulvvarme problem
Fra : MrGibbs18
Vist : 490 gange
100 point
Dato : 21-11-13 09:24

Indtil i forgårs fungerede mit 2 kreds gulvvamre perfekt, temp. var ca 22 grader.

Men men men nu ligger temp. på 17 18 grader, mit display viser at begge kredse har fuld gennemløb.
Anlægget er et Megatherm wireless.
Termemeteret på anlægget står på 35 grader

Hjælp

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 21-11-13 12:10

er der strøm på batterierne?

Kommentar
Fra : MrGibbs18

Dato : 21-11-13 12:20

Ja der er helt nye batterier i begge

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 21-11-13 13:47

er der et sted du kan lave en reset? det er på visse produkter nødvendigt ved batteriskift

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 21-11-13 16:16

Er det de rigtigt batterier du har sat i?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 21-11-13 16:57

Og har du vendt det rigtigt.

nye batterier kan også være defekte.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 21-11-13 21:46

Jeg kom engang ved en fejl til at putte 2 cocktail pølser i mit system i stedet for batterierne. Hvis du er kommet til at lave den samme fejl, så er det derfor det ikke virker. Der kommer simpelthen ikke nok strøm ud af et par cocktailpølser selvom du har ladet dem fuldt op inden du har sat dem i.

Kommentar
Fra : Carlam

Dato : 23-11-13 19:59

tror at din thermostat er defekt

Kommentar
Fra : MrGibbs18

Dato : 23-11-13 23:11

Batterierne er nye, fulde af strøm og sat rigtig i...

Problemet viste sig at ligge i styringen. Den skulle nulstilles og termostaterne skulle indlæses påny.
Derefter fungere det igen..