/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Kan ikk se video
Fra : Sønder
Vist : 636 gange
200 point
Dato : 21-11-13 08:24

Efter en eller anden Adobe-opdatering (det gik lidt stærkt) kan jeg pludselig ikke se billederne når jeg afspiller en video, kun høre lyden.
Jeg har af- og geninstalleret Adobe Flash-player
En gang imellem hjælper det, hvis jeg maksimerer billedet til fuld skærm, men langtfra altid.
Hjælp!

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 21-11-13 09:10

Mærkelig nok kan jeg godt se dem på youtube, men ikke fra Facebook

Kommentar
Fra : alka

Dato : 21-11-13 09:22

Jeg har lige været igennem det samme problem. Hvordan det er løst ved jeg egentlig ikke, men jeg gjorde følgende:
Afinstall. Adobe flash play og install. det flere gange. Så, at IE11 var blevet install. automatisk. Jeg fjernede flyebenet I "Om IE11". Afinstalle. IE11. Install. IE10, som jeg kører med nu.

Disse afinstall/install. har jeg nok gjort 6-7 gange. Sluttelig sikrede jeg mig, at det var den rigtige Adobe Flash Play ver. jeg fik install. Ver. foreslog Adobe selv, og siden gar det virket.

Iøvrigt, så virkede IE11 på netbank, men ikke på borger.dk mf.

Du skal også være obs på om det er 32 eller 64 bit din IE kører med.

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 21-11-13 16:07

alka du må forklare lidt nærmere. Hvordan afinstallerer jeg Internet explorer og hvor henter jeg den igen hvis den så er væk?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-11-13 19:26

Citat
alka du må forklare lidt nærmere. Hvordan afinstallerer jeg Internet explorer og hvor henter jeg den igen hvis den så er væk?

Styresystem?
Browser? åben internettet og klik i menu-linien = ABOUT der skulle gerne stå hvad du ser nettet - med.

Bortset fra dét, kunne det ikke bare tænkes at deres side ikke virker.

Har været ude for det samme, dog ikke lige de sider du sér, men intet virker - den ene dag, for så at virke den næste.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 21-11-13 19:28

NB: jeg kan slet ikke hente Adobes sidste, da jeg åbenbart ikke har slået et eller andet fra/til, som jeg ikke vil have.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 22-11-13 05:21
Accepteret svar
Fra : alka

Modtaget 200 point
Dato : 22-11-13 11:09

Sønder, du går ind i kontrolpanel -> fjern et program -> oppe til v. klik på vis install. opdateringer -> når du er derinde, vil der gå nogle ojeblikke før "boksen" er helt opdateret. Gå nu ned og find din IE -> h. klik -> afinstall.

Du vil under alle omstændigheder have minimum IE8 install, så du altid kan komme videre, men det er mest sandsynligt, at IE9 er der.

Gå nu ind på:
http://windows.microsoft.com/da-dk/internet-explorer/ie-10-worldwide-languages
Gå ned til dansk, og vælg en ver. hvis du vælger en forkert, vil du under install. få besked om, at den ver. ikke kan install. på dit system. Gå nu tilbage og vælg en anden ver.

Når du har fået IE install. så åben browseren og gå op i tandhjulet øvetrst th. -> v. klik og vælg "Internet Explorer" Fjern nu fluebenet og lok browseren ned. Du vil nu ikke få en automatisk opdat. af fremtidige IE'er, dem skal du selv gå ind og vælge.

Godkendelse af svar
Fra : Sønder

Dato : 23-11-13 10:04

Tak for svaret alka. Det har i hvert fald hjulpet lidt

Kommentar
Fra : alka

Dato : 23-11-13 16:58

Selv tak Sønder - det skulle gerne afklare problemet! gennemfør handlingen et par gange og sluk/genstart PC ind imellem.

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 01-05-17 09:14

Meget senere: Problemet skyldtes at jeg havde fået sat en slags adblocker til i min Kaspersky Protection. Nu er den slået fra og nu kører det.
Bare så du ved det, alka ...

Kommentar
Fra : alka

Dato : 01-05-17 09:19

OK - Sønder