/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Genskabe filer fra hjemmeside
Fra : niss45
Vist : 591 gange
500 point
Dato : 20-11-13 16:40

Hej

Efter at jeg har måtte geninstaller min pc er alle filerne til Websitex5 væk. Filerne er hente ned i en mappe med filezila, men kan ikke importerer dem i websitex5, der er ikke mulighed for at importer dem til website x5 evolution 9.
Når jeg forsøger at importerer dem viser den at mapperne er tomme.

Jeg har hentet dem ned med filezilla og gemt dem i en mappe, og her ser det ud til at alt er med.

Det skulle være muligt at kopiere den direkte ind i den mappe programmet bruger ifg. den sti de tidligere har være på og hvor programmet automatisk gemmer dem.

Ingen af de muligheder har været mulige og når programmet åbnes er projekt mappen stadig tomme.

Håber at andre har oplevet noget lignende og har en løsning.

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 20-11-13 16:44

Vil lige tilføje at siden er oprettet hos one.com

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 20-11-13 16:54
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 20-11-13 17:04

Dine sider ligger selvfølgelig hos one.com

Men jeg har ingen erfaring med Websitex5. Redigerer du siderne direkte der?
Eller er det et program som "Autogenerer" html siderne.

Jeg tror det er det sidste, hvilket betyder du nok må oprette et nyt projekt i website x5, og oprette sider/elementer igen.

Du har dog dine html filer du kan tage udgangspunkt i, hvor du kan kopiere dit indhold fra.

Dette svar bekræfter min formodning: http://answers.websitex5.com/post/5961
Du er lidt fortabt uden de orginale projekt filer (.IWP/.IWZIP)

Kommentar
Fra : niss45

Dato : 20-11-13 20:03

Website x% er en er et program man ikke skal bruge html koder , den generer det hele selv, og skal kun sætte det ind man ønsker af billeder og tekst samt selvfølgelig tilpasse menu m.m.

Så siderne redigeres direkte i programmet så man kan se det straks det er lavet.
Jeg har hentet det hele ned fra one.com , pakket zip filen ud, lagt filer og mapper ind på det sted i programmet det skal være.

Når website x5 åbnes plejer der at være den projekt som man har lavet, men intet kommer frem, eller kan importeres .

For en sikkerheds skyld slettede jeg hele programmet og geninstallerede website x5, men intet projekt kan ses .

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 500 point
Dato : 20-11-13 21:56

Jeg forstår det sådan at du desværre er nød til at lave et nyt projekt fra bunden.
Programmet er ikke beregnet til at kunne gå baglæns og lave html sider om til et projekt.

Her er endnu en tråd fra den officielle side:
http://answers.websitex5.com/post/53421

Her er en anden så uheldig og have mistet projekt filen. Der er intet at gøre, andet end lave et nyt projekt fra bunden.

Godkendelse af svar
Fra : niss45

Dato : 21-11-13 21:40

Tak for svaret katekismus.
Desværre ser det sådan ud , men der er jo nok kun den ene læsning tilbage.