/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Iconer for printer vises ikke...
Fra : axelbjarne
Vist : 427 gange
100 point
Dato : 20-11-13 06:10

I min Windows 8 Pro, har jeg ingen iconer for printeren - eksempelvis, så jeg kan gå ind og justere printeren - printeren er en HP Deskjet 1050A, print, scan og kopi....når jeg scanner dokumenter ind, vises de utydelige...

mvh.
axelbjarne

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 20-11-13 09:15

Prøv at geninstallerer driver

Driver til win 8 32/64 bit
http://ftp.hp.com/pub/softlib/software12/COL32611/al-109412-2/DJ1050_J410_1313.exe

Kilde
HP Deskjet 1050A All-in-One printer - J410g Drivere
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?os=4131&lc=da&cc=dk&dlc=da&sw_lang=&product=5068681

ps
Du kan ikke se ikoner hvis printer ikke er online, og den virker jo tilsyneladende ok!

Du kan stille på opsætningen i programmet du udskriver fra ved at vælge printer i menuen Filer.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-11-13 12:03

Måske er ikonen for printer vist i Skjulte ikoner (det er den hos mig) næste gang printeren er aktiv så prøv at klikke på den lille pil som peger op ovre til højre ved uret.
Du kan altid åbne indstillinger på printeren ved at gå til Kontrolpanel og klikke på Vis enheder og printere som er under Hardware og lyd, der kan du højreklikke på printeren og vælge Scanningsprofiler og redigere profilerne eller eventuel oprette en ny scanningsprofil.

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 20-11-13 15:31

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-11-13 15:52

velbekomme