/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Svendgiversen kom hid
Fra : katekismus
Vist : 940 gange
500 point
Dato : 18-11-13 03:04

Stødte lige på denne, som muligvis kunne have interesse for din frue
http://www.thistedmuseum.dk/vandet/slutprint.pdf

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 500 point
Dato : 18-11-13 10:42

Vi takker,
hendes datter bor lige i nærheden og vil måske købe den?

Godt set og husket katekismus...
Erna og Svend

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 18-11-13 17:14

Lige det svar jeg håbede på.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 18-11-13 17:54

Men som du nok ikke ved,
områderne med Vandet er lidt nordvest for Thisted, og Ernas datter bor øst for, ved vist Hovs øre?

De siger noget mærkeligt deropppe, lyder nærmest som Housse eller Hvusse,
så udvist om hun vil købe den nye bog??

Men tak alligevel,
Erna og Svend

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 18-11-13 18:11

Hvorfor også købe den?
Den ligger jo på nettet, - det er god service.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 18-11-13 18:15

OK og tak,
sender linket videre til Ernas familie nordpå...

Svend

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 18-11-13 18:38

Svend - jeg synes som en lille service du skulle investere i den her, og så lave en rigtig flot bog:

http://agi.dk/files//www/webvol9/wo/s9bgxwllrhwb1eu/officem.se/public_html/wp-content/blogs.dir/4/files//2008/09/speedmaster-sm-52.jpg

Du kan evt. give bogen i julegave og sige "jeg harselv lavet den"... Det er altid dejligt at modtage en lidt personlig gave som man kan se der har været tænkt over.

Jeg tror sådan en maskine skal køre på kraft, så du skal nok lige have komfuret rykket ud imens du laver bogen.

Godkendelse af svar
Fra : katekismus

Dato : 19-11-13 00:36

Selv tak, - håber du fandt ud af at scrolle ned

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 19-11-13 12:29

Tak det er alt for meget , håber at kunne gøre gengæld en gang