/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Børnesang eller ....
Fra : frostnielsen
Vist : 463 gange
200 point
Dato : 13-11-13 14:36

Kære Alle,

Min kollega og jeg søger en børnesang som handler om at danse :

Den gang jeg var lille en
og ikke kunne danse
så gav min mor mig et kosteskaft
og lærte mig at danse
først på hæl og så på tå
så på alle fire

Vi har søgt og kikket men kan ikke findet noget, er vi heldige at i kender denne og evt resten af teksten ?

KH

S

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 13-11-13 15:52
Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 14-11-13 03:28

Danse....??? STEM PÅ ALLAN!!! Hvis Allan Simonsen får et kosteskaft, så vinder han helt sikkert vild med dans!

Kommentar
Fra : Herbie

Dato : 17-01-14 11:55

Der er ikke mere tekst til denne sangleg - kan findes i lystige viser for børn bind 4 side 9