/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Brugerfil kan ikke indlæses
Fra : Otnob
Vist : 493 gange
300 point
Dato : 12-11-13 19:48

Hej! Kan pludselig ikke logge mig ind på min PC. Får meddelelsen Brugerfil kan ikke indlæses, skriver derfor fra en anden PC.
Hvad kan være årsagen?

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 12-11-13 20:00

Jeg tror fejlen skyldes at der er en brugerfil din PC ikke kan læse..... Prøv at se om du evt. kan oversætte den med google translate så din PC kan forstå den. Jeg har ikke selv prøvet den metode før, men det kunne være rimeligt syret hvis det virker.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 12-11-13 20:06

Der er jo tale om mit login navn (kode)som jeg plejer at bruge, det kan ikke oversættes!

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 12-11-13 20:07

Hvilken windows version bruger du?

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 12-11-13 20:12

Windows7

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 13-11-13 14:19

Mon der er hjælp at hente http://support.microsoft.com/kb/947215/da

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 13-11-13 16:28

Det har jeg prøvet og meget andet, desværre uden at finde en løsning så nu har jeg udført fuld restore.

Men tak for forslagene

Annuller spørgsmålet
Fra : Otnob

Dato : 13-11-13 16:28

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål