/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Allan Simonsen som danseminister!
Fra : Flash77
Vist : 927 gange
70 point
Dato : 12-11-13 19:44

Kunne det tænkes at der er brug for et danseministerium i Danmark, og ville det ikke være en glimrende idé at lade Allan Simonsen blive danseminister?

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 12-11-13 19:53

Tjaaa----han kan jo godt have forstand på dans, uden selv at kunne danse

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 12-11-13 19:54

En ministerpension er ikke så ringe endda

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 12-11-13 19:58

Jamen jeg synes han danser super godt - bedre end jeg nogensinde kommer til, og han leverer varen fredag efter fredag, så jeg synes han er den helt rigtige til den post, og en ministerpension er slet ikke for meget til en mand med hans talent! Hvis han stiller op til valget, så stemmer jeg helt sikkert på ham!

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 70 point
Dato : 12-11-13 20:54

Citat
ville det ikke være en glimrende idé at lade Allan Simonsen blive danseminister
Jeg syntes han skal være KONGE.............................................................................DANSEKONGE

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 12-11-13 20:56

Bentjuul - jeg kunne ikke være mere enig

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 12-11-13 21:59

Jeg kendte engang en danselærer som hed Muus.

Mvh.
Tonganeseren

Fatter ikke at Allan Simonsen er så stiv på dansegulvet - når man tænker på hans tidligere fodboldkarriere.
Men måske skyldes det den søde dansepartner.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-11-13 15:17

- fra Politiken:

NYE SMS-REGLER TAGER HENSYN TIL ALLAN-FANS
TV 2’s underholdningschef, Gitte Madsen, meddeler:
Der er desværre igen opstået problemer med vores afstemningsmetoder i 'Vild med dans'.

Sidste uges forsøg på at indføre en mere tidssvarende sms-afstemning har ikke givet det ønskede resultat, og det vil vi gerne rette op på.

Derfor foretager vi nu en mindre justering.

Vi fastholder de nuværende sms-koder, men med den enkelte undtagelse, at der skal brevstemmes, hvis man har Allan Simonsen som favorit.

Dermed skulle der være taget hensyn til de mange ældre Allan Simonsen-fans, som ikke er helt fortrolige med elektronik.

Brevet skal sendes fra nærmeste nedlagte posthus tidligst en dag for sent. Husk underfrankering!

PS: Husk at Allan Simonsen Show på fredag først starter kl. 21:00! Vi skal lige tæve Norge først...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-11-13 17:53

Citat
Husk at Allan Simonsen Show på fredag først starter kl. 21:00! Vi skal lige tæve Norge først...
Nej det er ikke korrekt.... Allan er med fra KL. 19.00....... derfor vinder Danmark

Kommentar
Fra : dummies_pomfrit

Dato : 14-11-13 13:22

Skal man bruge Nem-ID for at kunne stemme på Allan i morgen?

Kommentar
Fra : dummies_pomfrit

Dato : 14-11-13 13:34

G´O Allan. Jeg har slet ikke set programmet.

Men stemmer på Allan for sjov.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 15-11-13 00:05

Citat
G´O Allan. Jeg har slet ikke set programmet.

Men stemmer på Allan for sjov.
Du havde da ikke behøvet at lave en profil mere, men selvfølgelig passer dit nye profilnavn bedre til dig nu

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-11-13 11:12

Er det ikke ved at være samme concept, disse udsendelser kører efter.
Altså SMS og udskilningsløb hvor de spændt skal vente på, at blive smidt ud en ad gangen.
Nogle formanende dommere og værter som beklager resultatet.
Jeg kalder det for glimmergejl.

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 17-11-13 17:13

Allan som danseminister? Fremragende ide. Allan har bevist, at han har stor folkelig appel. Eller som de siger på Christiansborg: Han kan sælge billetter. Både i TV og sikkert også i politik.

For tiden er der flere partier der kæmper med manglende popularitet. Hos Venstre: Løkke skraber bunden i troværdighedsmålinger og de såkaldte Venstre-kronprinser er enten ukendte i befolkningen (Jensen og Christensen) ellerskræmmer vælgerne væk (Poulsen og Pind). Hos Konservative: Barfoed er tæt på spærregrænsen, og hvem skal hive ham op - 72-årige Møller eller forhenværende Lene Espersen? Også SF har efter interne personproblemer og Søvdals sygdom brug for et nyt ansigt. Så de kan alle tre bruge Allan. Men måske er socialdemokraterne hurtigere og snupper ham først. Dans hører jo under kulturministeriet, så hvis man kunne få fru Jelved til at tage tjansen som folketingsformand, når Lykketoft går på pension, så er det oplagt med Allan Simonsen som socialdemokratisk kulturminister. Desuden har han ordentlige personlige egenskaber: kendt som en god sportsmand, beskeden og venlig og uden tvivl både bedre strateg og meget bedre taktiker end de fleste på Christiansborg. Så jeg synes, vi skal bakke op om forslaget, men ser ham helst som kulturminister med alt, hvad dertil hører, inklusiv opera, dans og fodbold.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 18-11-13 18:49

Kunne man evt. gøre ham til universal minister, og så bare fyre alle de andre? Det tror jeg faktisk kunne løse alle de problemer der er på Christiansborg...

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 18-11-13 20:17

Danseministeriet findes jo, så det er udelukket.

Efter den seneste kedelige skandale, besluttede Statsministeren at nedlægge sig selv til fordel for et Danseministerium.

Han udtaler: ”Der er ganske enkelt for lidt spræl i et Statsministerium. Danmark skal på ret køl, og der er kun en løsning; et Danseministerium!”

Den nye Danseminister hedder Jesper Iversen, og er med sin sangstemme, guitar og sit glimt i øjet en skattet gæst ved ethvert festligt arrangement. Den tidligere Statsminister har stor tillid til Danseministerens evne til at sætte gang i festen: “Når Danseministeren har befalet dans – så bliver der dans.”

Danseministerens to spindoktorer, Mikkel Kiilerich og Jens Larsen, styrer med fast hånd hans emperier, og udfører alt det ”beskidte” arbejde med bas og trommer.
Danseministeriet er en velsmurt pop & rock’n’roll maskine, der spreder glæde, giver ømme ben på dansegulvet, og sikrer høj kvalitet i Danseministeriets arbejde.

Godkendelse af svar
Fra : Flash77

Dato : 09-12-13 14:32

Tak for svaret bentjuul.