/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
driver opdatering
Fra : alan57
Vist : 393 gange
300 point
Dato : 11-11-13 14:45

Hej jeg har et problem ang: driver opdatering jeg har download-et flere 4 stk: der hedder IObit Malware Fighter v2,1 ogAdvanced SystemCare- Driver Booster og Smart Defrag 2.
Men jeg har et eller flere problemer jeg fik at vide at flere af mine drivere var for gamle eller trængte til nogle nye og jeg brugte så Driver Booster til at få de helt nye Drivere.
Men jeg kan huske at førhen skulle man gøre flere ting for at forny dem, men her skulle jeg kun have programmet til at søge og finde de nyeste Drivere hvorefter de blev fundet og jeg kunne så udskifte dem med et tryk på 1 knap, førhen skulle man igennem flere ting få at install de nyste af dem.
Men er det nok det jeg har gjort og vil de virke som de skal?
Et andet spørgsmål er at firmaet har nogle flere ting ti disse pogrammer som jeg godt kunne tænke mig, men de koster så penge, er der 1 eller flere af disse programmer der er helt gratis det hele og som er lige så godt som dette IObit?
alan57

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-11-13 14:53

De programmer er total værdiløse, og ikke en eneste krone værd.

Men hvorfor ialverden udskifte drivere der åbenbart virker.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 11-11-13 15:09

IObit er som udgangspunkt gratis at bruge, du kan købe en Proversion som kan klare lidt flere ting, men det er såmænd ikke nødvendigt i det daglige.

Citat
De programmer er total værdiløse, og ikke en eneste krone værd.

siger mig-selv -

Det står så for hans egen regning - jeg synes det er et fremragende koncept og det fungerer superfint her på min computer.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 11-11-13 15:19

Citat
De programmer er total værdiløse, og ikke en eneste krone værd.
siger mig-selv.
Det må så stå for hans egen regning (yepsen, det må det nemlig).
Jeg bruger selv Advanced Systemcare free, og derefter Iobit smartdefrag, og det giver altid en forbedring af performance, når computeren efter en måneds tid er 'sandet' godt til.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-11-13 15:19

Hvorfor betale for noget man kan få gratis og bedre, så JO i den sammenhæng er de værdiløse.

Samt hvem har brug for de programmer = måske bortset fra Mallware Fighter?
og dem findes der masser og bedre af på nettet - gratis
Samt der er ikke meget at finde om programmet på Dansk

Defrag kan alle PC`er og resten er som nævnt bare gejl, der måske gør en pc 1/10 sekund hurtige.

Men smag og behag.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 11-11-13 15:30

Citat
Defrag kan alle PC`er

Ja ha det kan de med Microsoft's indbyggede defrag. Prøv en gang først at køre den, og så kør Iobit defrag bagefter. Jeg vil stadig påstå at Iobit er betydelig mere effektiv end Microsoft'f indbyggede.
http://anti-malware-software-review.toptenreviews.com/

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 11-11-13 15:32

når jeg udskiftende dem var det fordi dem jeg kunne få var nyre Drivere, men vil de virke uden at jeg skal gøre det man skulle gøre førhen?
Osv:

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 310 point
Dato : 11-11-13 15:42

Hvis du har udskiftet dine drivere med drive booster vil det virke og du skal ikke gøre mere. Vi er nogle der syntes det er et glimrende program.

Godkendelse af svar
Fra : alan57

Dato : 11-11-13 16:44

Tak for svaret bentjuul.