/ Forside/ Interesser / Helbred / Naturpleje / Spørgsmål
10  pve 300
Bio Freeze
Fra : susss
Vist : 277 gange
200 point
Dato : 09-11-13 11:26

Vil godt høre fra nogen som har prøvet at bruge dette produkt og vide hvor effektiv det er ??

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-11-13 13:59

Det undrer mig at de på hjemmesiden har mere travlt med at fortælle hvor vidunderligt midlet er men ikke ret meget om hvad det indeholder.

Salgsopbygningen ligner i mine øjne, lidt et pyramidesalg.

Kommentar
Fra : susss

Dato : 09-11-13 15:29

http://www.jala-helsekost.dk/pi/Biofreeze_massagegel_i_tube_110_gr__2338_.aspx det var hvad jeg så af indhold..men ville lige høre om nogen som har brugt det..kender en der siger at det hjælper utrolig godt..vil meget gerne høre andre der har haft glæde eller dårlige oplevelser med det

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-11-13 16:34

Ok - jeg kunne bare ikke se det på produktets hovedside. http://biofreeze.dk/

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 09-11-13 22:37

Det er udmærket.

Kommentar
Fra : susss

Dato : 10-11-13 10:56

Hvad har du brugt det til ? var det ryggen ?

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 10-11-13 10:59

Jeg har bl.a. brugt det til skulderen.