/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Spil
Fra : strandgyden
Vist : 428 gange
200 point
Dato : 08-11-13 17:53

Min pc ér hakker" i spil, dog ikke Danske spil, men spil.nu, jeg har prøvet både med Explorer og Firefoks, nogen som har en idé ?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-11-13 19:38

Få en større net-hastighed/ ny GAMER PC, eller vent på at deres server har tid til dig og din forbindelse
Ellers kunne en opdatering af Flash/ Macromedia måske hjælpe - sam i disse tider Java

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-11-13 21:32

Prøv at lægge mærke til, at i takt med udviklingen af nethastighed og PC'erne, så udvikler software fabrikanterne også større og tungere software, som så genere de brugere som stadig bruger en ældre PC.
Det er som om, at det er en del fabrikanter, programmører og computervirksomheder, har et stiltiende samarbejde med at fremme salget at nye og hurtigere computere, for at hive penge ud af vores lommer.

Kommentar
Fra : Allan_123

Dato : 08-11-13 21:55

Medmindre din pc er meget dårligt bestykket, så tror jeg ikke det er pc'en. De fleste spil på f.eks. spil.nu kræver nemlig ikke meget 'regnekraft'. Dermed vil jeg mene at det er netforbindelsen, enten den som kommer ind i huset eller dit trådløse netværk, hvis du spiller via sådan et. Måske er det 'forældet' eller du sidder langt fra routeren? Hvis du kommer med flere oplysninger, så bliver det nemme at hjælpe dig.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-11-13 19:37

Hvilke spil?
I hvilket format (SWF, FLV)
Hvilken hardware (CPU, GPU, 32/64 bit)
Hvilke hardware-specifikationer (Clockfrekvens i Ghz. , RAM, i Gb. , skærmopløsning, osv. )

Prøv evt. : http://www.iobit.com/gamebooster.html

</MOLOKYLE>