/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
printer.
Fra : kenwood
Vist : 667 gange
100 point
Dato : 07-11-13 17:59

jeg har mobilt internet ved call me, findes der en dims man kan sætte modemet i og køre trådløs til printer og mobiltelefon.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 07-11-13 18:03

Det kræver vist en router i huset.

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 07-11-13 18:58

jeg har en dlink dir-635 med et usb stik bagi, kan jeg sætte mit mobilnet moden i det også fordele signalet trådløst til frx 2 computere.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 07-11-13 18:59

Aner det ikke, men prøv dog.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-11-13 19:09

Det bør du kunne hvis, det mobile internet har en LAN udgang.

Fra mobil Lan til router WAN (det stik der sidder lidt for sig selv)

Forbind din computer med et LAN stik og til routerens LAN (en af de 4 stik som sidder sammen)

Start din router og så computer > Start en browser og følg anvisningen til routeren.

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 07-11-13 19:16

mit mobile net er jo bare en usb stik

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 07-11-13 19:20

Har du blutooth?
så kan su sætte mobilen tilnat lede efter printeren, hvis den altså har bluetoorh også!

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 07-11-13 21:20

Citat
mit mobile net er jo bare en usb stik

Så tror jeg ikke at du kan uden videre.

Godkendelse af svar
Fra : kenwood

Dato : 07-11-13 23:12

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-11-13 00:52

Jo der findes forskellige løsninger på dit problem.
Jeg kan forstå, at du har mobil modem. Her findes der en speciel router, hvor du indsætter det mobile modem.
Her ved får du et mobilt trådløst netværk, hvor du kan tilslutte nogle trådløse enheder, samt bruge den indbyggede LAN port.

Dette mobile router har yderligere den fordel, at du kan anbringe den et sted, hvor forbindelsen er bedst (hvis det er et problem)
Den er også egnet til at tage med på ferie.