/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
afspilning af video
Fra : Pytten1510
Vist : 412 gange
100 point
Dato : 07-11-13 08:42

Hej
Jeg har en samsung note2. Når jeg bruger app på ekstrabladet og forsøger at
Afspille en video der...sker der ikke noget. Jeg kan godt afspille videoer på youtube
Uden problemer ?

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 07-11-13 14:30

ja videoer er mange ting. formatet af videoen er et. afspilleren er noget andet.
Men skal du bruge en app til dette, det tror jeg ikke.
er vi der henne at ekstrabladet bruger en integreret java spiller til dette, og det vil din telefon ikke lige leve med. Nu er det jo selvfølgelig ikke en iphone, som jo slet ikke vil Java.
Ja EDB er nemt og lige til, hej hej.
Jeg arbejder noget med disse ting i de her tider, men det går hurtigere end jeg kan nå at lære det.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-11-13 22:10

Det er en Flash video embedded i an JS player. Det kan kun version 4.0 og derover af Android platformen klare.

Der findes mig bekendt INGEN mobil telefoner der kan afvikle Java
...uanset fabrikat og operativsystem:

Netop derfor vil NemID indføre Javaskript i stedet ...til næste år:

1.) http://www.version2.dk/artikel/mobil-nemid-paa-javascript-faar-groent-lys-kan-vaere-klar-om-et-aar-50051
2.) http://www.version2.dk/artikel/her-er-nemid-til-javascript-52735

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 07-11-13 22:20

Altså: Opgrader dit operativsystem først. Hvis du kører Android Gingerbread, så bed om at opdatere til Android Jellybean.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Pytten1510

Dato : 23-12-13 16:44

Tak for svaret molokyle.