/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Nogen eksperter på Win Live Mail. Konfig
Fra : EiHaBr
Vist : 575 gange
200 point
Dato : 05-11-13 08:55

Jeg bruger Windows Live mail.
Og har 2 bærbare med den, den ene har været i stykker og nu skal jeg konfigurere min mail igen på den.
Det er så længe siden jeg sidst lavede den slags ting at jeg ikke kan huske det. (Demens Light måske !)
Nå men sagen er at jeg gerne vil have en forklaring på punkterne serverindstillinger når jeg vil lave dem, så jeg kan få dem frisket op.

Jeg har en række mail adresser nogen ved Stofa og en livemail adresse.
1. en felt skriver server type (POP - Imap- Windows live Hotmail) Hvad skal jeg bruge og hvad betyder de navne.
2. Server adresse er det *****. stofanet.dk eller stofas lange nummer.
3. Godkend ved hjælp af: Godkendt POP eller godkendelse af sikker adgangskode
4. Udgående server adresse og Port
5. så længe jeg ikke har valgt kan jeg kun vælge - annuller eller tilbage.

Er der nogen der har lyst til forklaring takker jeg.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-11-13 10:18

Jeg er ikke ekspert men ville vælge POP3, jeg ved ikke om du kan bruge imap hos Stofa
Citat
Protocol: POP3
Indgående mail server: mail.stofanet.dk
Udgående Mail server (SMTP): mail.stofanet.dk

din e-mail adresse og brugernavn og kodeord ved kun du

Accepteret svar
Fra : Benjamin7

Modtaget 200 point
Dato : 05-11-13 19:48

Dette er et link fra Stofa egen siden. Måske du kan finde den guide som lige passe ind i dit problem ? :)

https://stofa.dk/kundeservice/vejledninger-og-vilkaar-stofa-bredbaand

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 06-11-13 08:41

Tak til jer begge to det må jeg lige have kigget på.

Godkendelse af svar
Fra : EiHaBr

Dato : 18-01-14 12:20

Tak for svaret Benjamin7.