/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Mini Ipad-vedvarende skærmbillede
Fra : lham
Vist : 434 gange
50 point
Dato : 04-11-13 06:58

Jeg er blevet begavet med en miniipad,men trods inkøbt "kom igang hæfte" kan jeg ikke finde ud af at få den indstillet så skærbilledet ikke slukker efter ganske kort tid-hvad gør jeg ?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 04-11-13 09:20

Jeg ved ikke med æbler, men når det gælder andre producenter af telefoner og TV kan man hente en udvidet manual hos producentens hjemmeside.

Du kan prøve at navigere rundt i strømstyringen.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 04-11-13 18:28

Indstillinger, generalt,

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 50 point
Dato : 04-11-13 18:28

Automatiske lås

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 05-11-13 07:08

Tak for svaret rotw.
Havde set der var noget under GENERELT der hed AUTOMATISK LÅST men turde ikke pille ved den da jeg ikke ønskedes maskinen låst-men det er åbenbart en "oversættelsesfejl" fra æblernes side da funktionen viser sig at "sluk skærmen efter xmin /aldrig -så problemet løst