/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Brænderprogram
Fra : myes
Vist : 461 gange
50 point
Dato : 02-11-13 19:55

Hej alle

Er der nogen der kan fortælle mig hvilket brænder program der selv kan finde ud af st bede om ny skive?
Jeg har en kæmpe bunke billeder jeg skal have lagt på cd'er men skal jeg selv sidde og dele dem op bliver det simpelthen for besværligt.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-11-13 21:14

Nero

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-11-13 20:09

Det er da ret hurtigt at dele op.
Marker et antal billeder > egenskaber > så kan du se hvad de fylder og når der er markeret så det passer, gemmer du lige markeringen i en mappe......................og brænd en mappe ad gangen.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-11-13 04:16

Mener at Win7´s eget brænder program selv afgør antal diske og deler det op, men bruger det aldrig.

Kommentar
Fra : janik