/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
hjemmeside til opload af billeder
Fra : blobrex
Vist : 451 gange
55 point
Dato : 01-11-13 18:11

Hej

Jeg ville høre om der er nogen der ved hvor meget det koster at oprette en hjemmeside, hvor brugere af hjemmesiden så kan oprette sig en konto og uploade uendelig mange billeder ? a la googles Picasa, men selvfølgelig ikke så avanceret, men det skal være en ordentlig og stabil side.

Jeg har ingen anelse om det er noget som koster 10.000 kr, 100.000 kr, 500.000 kr eller hvor meget sådan noget koster ?

Og hvordan man evt. starter sådan noget op - hvem kontakter man ?

På forhånd tak

Christoffer

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 65 point
Dato : 01-11-13 18:18

Du kunne prøve at kontakte http://www.one.com/da/
rigtig fint hjemmesidehotel til en fornuftig pris!

Kommentar
Fra : mimimig

Dato : 01-11-13 18:32

du skal have et domæne navn til 45,00 pr. år
og som marken84 skriver er hotel hos one,com
som starter ved ca. 140,00 pr. pr

Godkendelse af svar
Fra : blobrex

Dato : 01-11-13 18:42

Tak for svaret marken84. Jeg prøver at undersøge på one.com

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 01-11-13 18:45

Hvis du har tænkt dig at lave en side hvor masser af brugere kan se og downloade masser af billeder, så er det ikke one.com du skal have fat i. one.com er fine, men ikke til det formål.

Kommentar
Fra : blobrex

Dato : 01-11-13 23:58

Ved du så hvad man skal gøre fun2 ?

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 02-11-13 00:07

Nej, jeg ved ikke hvad du præcist skal gøre. Der er to muligheder, hoste selv eller købe sig til en host der vil lade dig gøre det du vil. Det første kræver lidt arbejde, men er det billigste. Jeg har ingen ide om hvad det koster at få en side hostet, hvis den skal være helt ubegrænset, men helt billigt er det næppe.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 02-11-13 07:01

Citat
Nej, jeg ved ikke hvad du præcist skal gøre.

Men du ved hvad man ikke skal gøre åbenbart...

Blobrex tag du dig en god snak med One.Com - de ved hvad du skal eller ikke skal