/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Virus
Fra : maxima51
Vist : 432 gange
500 point
Dato : 01-11-13 15:16

Min pc er blevet mærkelig.Fejl 1. pop up vindue siger,der er ikke mere diskplads,rens din pc gratis her.
Fejl 2. nogle ord er farvet blå og med dobbelt understregning,hvis jeg klikker på dem,kommer der et eller andet reklame.
maxima51

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 01-11-13 16:07

- smid den i havnen... TOSSE!

God weekend

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 01-11-13 16:50

Lad være med at gøre noget af det der skrives. Start med at køre malwareprogram og antivirus. Derefter, hvis det ikke har hjulpet, ville jeg gemme alt, hvad du har brug for at gemme på en anden disk eller drev. Formater disken og læg dit styresystem ind.
Men lad være med at smide den i havnen.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 01-11-13 18:16

Citat
Men lad være med at smide den i havnen.

Mangel på humoristisk sans

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 01-11-13 19:04

Citat
Mangel på humoristisk sans

Ja, at forstå min humor kræver et vis intellekt, beklager, der helt sikkert overgår dit. Men det må du jo tænke lidt over, måske vil det så lykkes at forstå det humoristiske i det jeg skriver.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-11-13 21:45

Hvorfor kalder du dét for Virus, det er bare Mallware, MEN LAD være med at klikke på noget/ så får du først problemer, da der strømmer en masse u-ønskede programmer ned på din pc.

Men bortset fra det? har du overvejet en så simpel ting som dette.
Så havde en genstart klaret dit problem:
http://www.softpedia.com/get/System/Back-Up-and-Recovery/Comodo-Time-Machine.shtml

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 02-11-13 10:56

Bedste løsning:
Opret en profil på http://www.spywarefri.dk/
Følg denne vejledning http://www.spywarefri.dk/vejledning-til-rensning/ , og send de oplysninger ind der står i vejledningen. Jeg kender ikke andre der er så kompetente på Malware /virus området som Spywarefri, de har hjulpet mig i rigtig mange tilfælde, uden absolut at skulle formatere hele maskineriet.

Citat
Men bortset fra det? har du overvejet en så simpel ting som dette.
Så havde en genstart klaret dit problem:
http://www.softpedia.com/get/System/Back-Up-and-Recovery/Comodo-Time-Machine.shtml

Nej og atter nej en genstart redder ikke en dyt, det gør derimod indlæsning af et tidligere lavet image/fuld backup. Det er faktisk en rigtig god ting at sørge for at lave et sådant af og til.