/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
popup
Fra : kivi
Vist : 555 gange
100 point
Dato : 31-10-13 17:09

jeg har lige måtte installere win 7 forfra men hvad jeg gjort forkert ved jeg ikke men jeg er begyndt at få en masse popup reklamer hvor kan jeg bremse dem

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 31-10-13 17:23

Jeg er da bange for det ikke har noget med din installation at gøre...

Jeg får også nogle gevaldig trælse reklamer som fortæller mig at min maskine snart går helt rabundus hvis jeg ikke lige køber et program der retter det...

Eks.
http://systweak.com/registrycleaner/marim2/1/?utm_source=marm1&utm_campaign=marm1&vurlid=432980388&ccode=dk

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 31-10-13 17:32

Fjerne RegClean Pro

sværhedsgrad skala: sværhedsgrad skala (18/100)

ER REGCLEAN PRO EN VIRUS?
Nej, RegClean Pro er ikke en virus. Det er en LEGITIM registry cleaner fra Sysweak company. Dette program er designet til at ordne registreringer og eliminere fejl der er blevet opdaget på din computer. Dog har nogle brugere på internettet diskuteret dets troværdighed og mulige forbindelser til malware producenter. Ifølge dem udviser prøveversionen af dette program kontinuerlige notifikationer om tvivlsomme hard drive errors.

Desuden fjerne det kun 50 af dem, og beder så brugeren om at købe det for at fjerne resten. Så det lader til at RegClean Pro søger at få penge fra dig. Dog må vi nævne, at effekten af enhver registry cleaner kan være uklar, og at alle programmer er skabt for at tjene sig ind igen.

RegClean Pro registry cleaner er normalt distribueret ved hjælp af online reklamer, der tilbyder at installere gratis registry cleaners. Når programmet først er downloaded begynder det en scanning af computerens registre, og giver så resultater om hvordan tilstanden af brugerens register er. Den irriterende del af dette er, at den gør dette næsten hver gang du genstarter din computer.

Som du kan læse ud fra vores gennemgang, er RegClean Pro en legitim applikation, men vi anbefaler ikke at man bruger det. Efter at have testet det, har vi fundet ud af at de efterlader fejl uopdaget og raporterer om tvivlsomme fejl. Hvis du allerede har købt det tilbyder ejerne en penge garanti.

Automatisk RegClean Pro Fjernelse
Vi kan være tilknyttet ethvert produkt vi anbefaler på denne side. Fuld åbenhed i vores aftale af brug
Ved at downloade enhver forudsat Anti-spyware-software til at fjerne RegClean Pro acceptere du vores privatheds politik og aftale af brug.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-13 18:40

Du kan slå pop-up's fra i dine browserindstillinger.

Browsermenuen : -> Værktøjer -> Blokering af pop up-vinduer -> ..osv.

Hva' det lige har med regcleaner pro at gøre? ..aner jeg ikke.

Jeg bruger CCleaner ..og den gi'r ingen pop-up's !

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 31-10-13 18:42

Ps. ....ellers installér og kør: http://www.superantispyware.com/download.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-11-13 02:52

Få en Firewall

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 01-11-13 08:54

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 01-11-13 09:10

Slap du af med problemet eller hvad?

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 02-11-13 12:51

nej ikke helt men det hjalp