/ Forside/ Karriere / Offentlige / Klageinstanser / Spørgsmål
10  rotw 300
Thyregod8's sårede følelser...
Fra : marken84
Vist : 1043 gange
300 point
Dato : 28-10-13 02:32

Citat
"Marken84: jeg synes du fører en ganske nedladende tone over for et medlem, der har valgt at være i dette forum for interessens skyld. Min erfaring med dette forum er, at det bærer præg af, at det er agtværdige mennesker, der skriver og iøvrigt holder en pæn tone indbyrdes. Derfor er dine udtrykte kommentarer ikke på niveau med det der forventes her. Jeg synes, du skulle tage din tone op til overvejelse i fremtiden, når du kommenterer her i kandu."

Ovennævnte person mener jeg ikke jeg agter ham nok!

Jeg mener nu selv, ikke at have andre formål med at være her, end for interessens skyld - præcis som jeg gætter på er Thyregod8's motiv.
Den der med tonen... synes jeg jo dog nok jeg har oplevet væsentlig skarpere tilforn.
Set i det lys, mener jeg ikke at skulle være Thyregod8 skyldig i mere respekt, end jeg hidtil har budt ham.
Jeg tager spørgsmålet op i en ny tråd, da vi jo ikke fortsat kan tillade os at diskutere i en anden Kandu-brugers tråd.

Den omtalte tråd kan, hvis det har interesse, besigtiges ved at klikke på dette link: http://www.kandu.dk/spg169095.aspx.

Denne, nærværende tråd, er jo, som det nok kan ses, ikke et almindeligt tilgængeligt spørgsmål - men snarere et oplæg til diskussion om den generelle tone i Kandu...

Er én mening om et andet medlems overfladiskhed mobning eller hvad?

Kommentar
Fra : netop

Dato : 28-10-13 02:42

Tak for kaffe siger jeg bare...
Der er da vist én der har fået det forkerte ben ud af sengen til morgen hvis man kan blive fornærmet over tonen i den tråd der er nævnt.

Jeg har fulgt med i en del forskellige tråde her på Kandu hvor der har været talt med endnu flere store bogstaver end i den omtalte tråd.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 28-10-13 07:49

jeg kan ikke se at der er noget forkert med forskellige toner det er jo sådan man laver musik.
alan57

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 28-10-13 08:15

Tjae, det er jo også min pointe netop -

Det er da lige ramt på kornet alan57 - det ville jo blive en kedelig gang muzak hvis vi alle bare klappede hinanden på ryggen og sagde ja og ammen -

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 28-10-13 08:52

Kort og godt!
Unødvendigt ordkløveri.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 28-10-13 10:29

Citat
Den omtalte tråd kan, hvis det har interesse, besigtiges ved at klikke på dette link: http://www.kandu.dk/spg169095.aspx.

Sprængstof????

Når jeg klikker på linket,får jeg denne:
Citat
Kandu Firewall Alert

Din anmodning udløste en advarsel! Hvis du mener, at dette er en fejl, kontakt support.

M.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 28-10-13 10:59

Citat
Sprængstof????

Næh Mosebaek

http://www.kandu.dk/spg169095.aspx står der - men ellers er det jo som det fremgår:

Citat
Spøgsmål 169095 - 27-10-13   100   Besvaret af dig   Fjerne program    Pc'er

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 28-10-13 13:42

Jeg forstår ikke hvad marken84, mener alt med tone har sku taget overhånd efterhånden, der er ikke noget i vejen med disse ting her på Kandu, det er det meste sober sted her inde og kan man ikke klare det syntes jeg man skal holde sig fra disse ting
alan57

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 30-10-13 07:22

Citat
mener alt med tone har sku taget overhånd efterhånden

Ja jeg blev blacklistet af en bruger fordi jeg ikke satte 5 stjerner i tippet i fremfor de 3 jeg valgte det til

Accepteret svar
Fra : poten

Modtaget 300 point
Dato : 30-10-13 08:33

Citat
Er én mening om et andet medlems overfladiskhed mobning eller hvad?

Næh, der skal da være plads til at have forskellige meninger og ytre dem som man synes...

Godkendelse af svar
Fra : marken84

Dato : 30-10-13 11:44

Tak for svaret poten.

Nu lukker jeg bare spørgsmålet, jeg er jo blevet Blacklistet af Thyregod8 og jeg har blacklistet ham så er der jo ikke meget at komme efter mere...