/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Kendskab til Toshiba Satelite p bærbar
Fra : 0463
Vist : 455 gange
100 point
Dato : 27-10-13 20:11

Jeg er ved at overveje at få mig en bærbar pc, og har
i avisen fra Elgiganten kigget på en Toshiba Satelite P ( SATP5011J
til 4990,00 kr

Er der nogen som har kendskab til dette produkt ?

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 27-10-13 23:20

Til prisen er det vist en OK model. CPU'en er en i7, det er godt. Grafiken er "bare" Intel HD Graphics 4600, det er fint til det meste, men holder ikke til hurtige og tunge spil. Til lidt flere penge kan man få computere med SDD diske, de er lidt hurtigere, specielt til at starte op. Toshiba er ikke noget stort mærke, det betyder at man ofte får meget for pengene. Så hvis du kan lide det du ser, så køb.

Kommentar
Fra : 0463

Dato : 27-10-13 23:30

Hvordan kan man se om en pc har SDD diske ?
og hvordan står det beskrevet i en beskrivelse af en pc ?

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 28-10-13 00:36

Den du har fundet er vist denne:
http://www.elgiganten.dk/product/tablet-pc-hardware/barbar-computer/SATP5011J/toshiba-satellite-15-6-barbar-computer-solv

Scroll lidt ned og vælg "Specifikationer", så kan du se hvilken disk det er, her står der SATA, hvis det var SDD, ville der stå SDD.

Kommentar
Fra : katekismus