/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Fjerne program
Fra : sigfrid
Vist : 776 gange
100 point
Dato : 27-10-13 16:50

Når jeg starter google eller andet kommer der noget der hedder My start af Incredir Bar.com.Har været inde i programmer og funktioner og slette,men den bliver ved med at komme igen,nogen ideer om hvordan jeg kommer af med den. V.H Sigfrid

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 110 point
Dato : 27-10-13 17:01

Jeg vil som altid foreslå REVO Uninstaller: http://www.revouninstaller.com/

du kan prøve den profi udgave i 30 dage og derfra gå over til den gratis udgave som også fungerer perfekt!

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 27-10-13 17:18

Jeg kan også anbefale programmet. Den tager alt med og den er ikke så dyr, hvis du vil fortsætte med den.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 27-10-13 17:22

Citat
den er ikke så dyr, hvis du vil fortsætte med den.

Næh, det kan man ikke sige - den koster gratis

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 27-10-13 17:27

Ja i 30 dage

Kommentar
Fra : clou

Dato : 27-10-13 17:32

Du kan også prøve at gendanne computeren, til før du havde problemet!

Men holder med de 2 andre i at installering af Revo uninstaller, er et fantastisk godt program - jeg bruger udelukkende den gratis version!

Clou

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 27-10-13 17:59

Citat
Ja i 30 dage

Den professionelle udgave ja...

Læser du ikke hvad der bliver skrevet?

Jeg vil som altid foreslå REVO Uninstaller: http://www.revouninstaller.com/

du kan prøve den profi udgave i 30 dage og derfra gå over til den gratis udgave som også fungerer perfekt!

http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_[B]free[/B]_download.html

Kommentar
Fra : sigfrid

Dato : 27-10-13 18:44

Skal jeg så lukke det antivirusprogram jeg har nu og hvis jeg instalere revo fjerne den så automatisk det program jeg vil af med? V.H Sigfrid.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-10-13 19:28

Revo uninstaller er et program til at fjerne andre programmer, du skal ikke lukke eller fjerne dit antivirus program og programmet fjerner ikke noget som helst automatisk, du kan komme ud for at programmet ikke kan finde noget af det du vil afinstallere hvis du har forsøgt at fjerne med andre værktøjer, Revo uninstaller er et godt program som finder og fjerner alle rester af programmer som den kan afinstallere, men træerne gror ikke ind i himlen den har sine begrænsninger

Kommentar
Fra : clou

Dato : 27-10-13 19:29

Du skal IKKE afinstallere dit Antivirusprogram - du får en liste med de programmer der er installeret på computeren, så må du finde det der, og derefter slette det.

Clou

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 27-10-13 19:40

Det kan godt være at den Google startside det omtale program har lavet er der selv om programmet er væk...
Lav en ny Google.dk startside, så kommer det ikke igen...
under funktioner, internetindstillinger, so skriv så i feltet www.google.dk + anvend og ok, så er startsiden alm Google...
startsiden "hænger" bare fra det program du har haft...

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 27-10-13 21:20
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-10-13 22:56

Her er den rigtige adresse til den gratis Revo:
http://www.revouninstaller.com/start_freeware_download.html
OBS hvis i klikker på linket så starter hentningen af programmet

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 27-10-13 23:03

Det ser jo fint ud.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 27-10-13 23:29

Citat
Det ser jo fint ud.

SELVFØLGELIG GØR DET DET - Hvor svært kan det være?

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 27-10-13 23:32

Du har måske fundet dig et moppeoffer? små slag kammerat!!!

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 27-10-13 23:41

Citat
Du har måske fundet dig et moppeoffer? små slag kammerat!!!

Selv små slag kammerat!!! Håber dette afklarer tingenes tilstand

Det har jo intet med sagen at gøre, men det er vel ikke for meget at forlange at man lige ser sig for når man kommer ind på en side, inden man blot forkaster det hele.
Der står jo på det allerførste link jeg skrev en adgang til den professionelle udgave og et link til den gratis udgave - derfor skrev jeg hvor svært kan det være...

Og nu ikke flere uindbudte indlæg i den gode mester sigfrids tråd

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 27-10-13 23:51

Marken84: jeg synes du fører en ganske nedladende tone over for et medlem, der har valgt at være i dette forum for interessens skyld. Min erfaring med dette forum er, at det bærer præg af, at det er agtværdige mennesker, der skriver og iøvrigt holder en pæn tone indbyrdes. Derfor er dine udtrykte kommentarer ikke på niveau med det der forventes her. Jeg synes, du skulle tage din tone op til overvejelse i fremtiden, når du kommenterer her i kandu.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 28-10-13 08:31

For lige at komme tilbage på sporet sigfrid

Har du mon prøvet dette link? http://www.spywareremove.com/removemystartincredibar.html

Der findes simpelthen en stribe af link til at fjerne den, tilsyneladende trælse fætter...

https://www.google.dk/search?q=My+start+af+Incredir+Bar.&oq=My+start+af+Incredir+Bar.&aqs=chrome..69i57.1202j0j1&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=122&ie=UTF-8

Godkendelse af svar
Fra : sigfrid

Dato : 28-10-13 08:32

Tak for svaret marken84.
Og også jer andre.V.H Sigfrid.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 28-10-13 08:38

Velbekomme Sigfrid - hvordan lykkedes det dig at slippe af med skidtet?

Kommentar
Fra : sigfrid

Dato : 28-10-13 11:17

Det kunde jeg heller ikke,pc ville ikke indstalere den men nu har jeg den når jeg har fået det fjernet .
Har sent bud efter en makker der har forstand på det her,jeg har ikke.
V.H. Sigfrid.