/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Link katalog
Fra : Doros
Vist : 256 gange
500 point
Dato : 27-10-13 10:01

Hejsa

Jeg har brug for et program/software vedrørende et link katalog på dansk, hvor kan man købe eller downloade et link katalog på dansk?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 27-10-13 11:29

Det må du forklare nærmere.

Kommentar
Fra : Doros

Dato : 27-10-13 14:54

Der findes mange linkkataloger f.eks danske links o.s.v..., hvor finder man et program/software vedrørende et link katalog på dansk som man kan købe eller downloade?.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 27-10-13 15:35

Du må forklare nærmere = vil du tilmelde dig samtlige sider eller vil du bare have din side som nummer 1 på google.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 27-10-13 15:47

Det er sort snak?
Handler det om søgemaskiner på konkurrenters links

Beskriv hvad du mangler og hvad du skal bruge noget til?

http://edb-internet.danskelinks.dk

Kommentar
Fra : Doros

Dato : 27-10-13 15:59

Skal bruge et færdigt udviklet "software program" til, at opbygge mit eget linkkatalog som f.eks: http://edb-internet.danskelinks.dk elller som andre link kataloger.

Jeg vil selv tilføje de kataloger der skal anvendes i linkkataloget, men ønsker softwaren.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 27-10-13 17:20

Det kaldes vist et hjemmeside program, og dem er der masser af på nettet.

Men hvorfor så ikke bare spørge om at du ønsker at starte en hjemmeside med masser af links delt op i grupper osv.

Du kan lave det i Words.

Kommentar
Fra : Doros

Dato : 27-10-13 18:43

Hjemmeside program er vel også software - Den hjemmeside der er link til er ikke lavet i word.

Må nok konstaterer jeg skal prøve finde hjælp et andet sted, tak for Jeres tilbagemeldinger.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 27-10-13 19:32

Der findes mange gode og (især) dårlige programmer til den slags ting, og du kan stadig lave en pæn og god side med WORDS = men når du ikke selv ved hvad man ??? kalder det - som du efterlyser, kan det være ´meget´ svært at hjælpe.
Det eneste Danske PRO program kunne være:
http://www.websitex5.com/en/example-websites.html

Ellers skal du ´håndkode´ din side, og det bruger man Notesblok til ??
Spørg brugeren ´molokyle´ han påstår at kende alt til den slags ting..

Citat
Må nok konstaterer jeg skal prøve finde hjælp et andet sted, tak for Jeres tilbagemeldinger.

Du har siden?
http://www.skoda-forum.dk åbenbart?
Så du ved vel, at man ikke bare lige laver en ´pæn´ side, med alt hvad man forlanger,.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 27-10-13 19:37

NB: Hvis du laver det i Words, skal du såmænd bare gemme dit DOC (dokument) som HTML fil og eller uploade til din host/ og du skal tage alle mapperne med.

Annuller spørgsmålet
Fra : Doros

Dato : 27-10-13 20:19

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål