/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Slette kontaktpersoner
Fra : axelbjarne
Vist : 584 gange
100 point
Dato : 27-10-13 09:41

Hvordan sletter jeg kontaktpersoner i Windows Live Mail - Windows 8. Fandens til gedemarked...

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-10-13 10:52

Når du har åbnet WLM så klikker du på Kontaktpersoner nede til venstre
højreklik på den kontaktperson du vil slette og vælg Slet

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 27-10-13 13:10

Det er Windows Live Mail 2012, og sådan kan jeg ikke slette dem....

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-10-13 13:22

Det er også WLM 2012 jeg har og der kan man!
http://peecee.dk/upload/view/424437/full

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 27-10-13 13:55

Nogen af kontaktpersoner er det lykkedes at slette - ved andre bliver højreklik til følgende 3 linier:

Add to Favorites

Copy Contact

Delete Contact er ikke fremhævet som de andre 2. Og kan ikke benyttes.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 27-10-13 16:30

Prøve dette, er det samme i WLM 2012!

Følg disse trin for at slette en kontakt i Windows Live Mail 2011:
1. Åbn Windows Live Mail.
2. Klik på Kontaktpersoner nederst i venstre kolonne.
3. Marker kontakten og klik på Slet (rødt X).

Bemærk venligst, at der er to slags kontakter i Windows Live Mail: Messenger og Adressekartotek.

De såkaldte Messenger kontakter er de kontakter, du har tilføjet din Windows Live konto og de vises kun, hvis du er logget ind på Windows Live Mail. Hvis du sletter disse kontakter, vil de også blive slettet fra Messenger/Hotmail.

Kilde
http://goo.gl/uOovuG

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 27-10-13 19:55

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-10-13 21:27

velbekomme