/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
e-boks kan ikke vise dokumenter
Fra : pirt03
Vist : 495 gange
45 point
Dato : 26-10-13 22:15

Når jeg er i e-boks og forsøger at åbne et dokument, så lykkes det ikke. Klikker jeg på linket, der skal bruges hvis dokumentet ikke vises inden 30 sekunder, sker der absolut INTET.
Jeg har opdateret både Adobe Reader og Adobe Flash.
Hvad er der galt??
(Windows Vista)

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 26-10-13 22:21

Måske du skulle prøve at AF-INSTALLERE Adobe Reader og derefter genstarte maskine og Installere programmet igen - så tror jeg på det virker...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 27-10-13 02:24

Hvis du tidligere har kunne bruge den så kontakt e boks eller vent.
Det behøves jo ikke altid at være fejl og mangler på brugernes pc deres systemer er og sårbare.
Citat
DA
e-Boks er midlertidig ude af drift pga. teknisk vedholdelse og vil ikke være tilgængelig i følgende periode:

Vi beklager eventuelle gener dette måtte medføre.

Med venlig hilsen
e-Boks

Kommentar
Fra : susss

Dato : 27-10-13 06:46

Bruger du exsplore eller chrome ?

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 27-10-13 09:39

marken24: Det har jeg gjort.
susss: Explorer. (Endnu et problem; Har forsøgt at installere Firefox - det kan jeg ikke!!!???
mig-selv: Har prøvet flere gange over en lang tidsperiode.

Jeg tror at problemet er opstået i forbindelse med en opdatering på et tidspunkt. Det har virket engang.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 27-10-13 09:58

Et forslag...

kør en tur med dette GRATIS program og få ryddet op i reg. basen og andet - jeg bruger den selv - take it or live it...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 27-10-13 09:58
Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 27-10-13 10:58

marken24:
Det hjalp heller ikke, men tak for linket (har i øvrigt renset med Glary Utilities - et udmærket program)
Jeg har nu fået installeret Firefox (downloadede til anden PC og overførte via USB) og NU kan jeg få vist dokumenter i e-boks.
Det er altså mærkeligt at Explorer ikke kan klare det. Den blokerer åbenbart pop.ups, men selv når jeg følger vejledningen på e-boks' FQA lykkes det ikke.
Selv om mit problem er løst er jeg nysgerrig efter at vide, hvad det er der spærrer i Explorer

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 27-10-13 11:00

I øvrigt også underligt, at jeg ikke umiddelbart kunne downloade Firefox.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 27-10-13 12:33

Citat
Selv om mit problem er løst er jeg nysgerrig efter at vide, hvad det er der spærrer i Explorer

Ja der har jo været en del problemer med netop Explorer 11 og Java - muligvis det har influeret på andre programmer også.

Kommentar
Fra : susss

Dato : 27-10-13 13:13

Exsplore har nemlig nogen gange drillet mig med at åbne et dokument når jeg ville printe det ud..