/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Web seach
Fra : scrubber
Vist : 679 gange
200 point
Dato : 26-10-13 18:43

Jeg har fået en søge maskine ind i min internet Explorer 8. Denne hedder Web Search og jeg kan ikek få den fjerne har prøvet alt muligt også prøvet med spyfinder 4,0 med vil jo bare stjæle 30 Dollar fra en.

Er der nogen der ved hvordan jeg får denne ud igen. Kan heller ikke fjerne den fra tilføj og fjern programmer.

Nogen der har en ide om hvordan det gøre. Jeg ønsker ikke at bruge andet end Google !

mvh scrubber

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 26-10-13 18:45

Hvad har det spørgsmål med gruppen Bogholderi at gøre?

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 26-10-13 18:55

Tror jeg har fundet en vejledning som måske kan hjælpe. Her bliver det også blot omtalt som "websearch toolbar"

http://www.bleepingcomputer.com/forums/t/3275/how-to-remove-websearch-and-the-websearch-toolbar/

Siden indeholder guide til hvordan det fjernes via tilføj / fjern programmer.
Der er også en mere advanceret løsning beskrevet som man skal ud i hvis det ikke kan fjernes gennem kontrolpanelet.

Kommentar
Fra : scrubber

Dato : 26-10-13 18:56

Har flyttet det !

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 26-10-13 18:57

Du downloader blot Revo Uninstaller, der er eminent til at finde og afinstallere...

http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

Så skulle regnskabet passe igen i Bogholderiet...

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 26-10-13 19:04

/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed /

Tilbage til problemet: først tager du et kig i tilføj fjern i kontrolpanelet.
Kan du finde den der?

Næste trin, lad os scanne for "snavs", hent superantispyware (den gratis version): http://www.superantispyware.com/
Lad den fjerne ALT det den finder.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-10-13 20:28

Du smider IE ikonet væk og opretter en ny genvej og problemet er løst.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-10-13 20:30

Programmet finder du her
"C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe"

Du kan også bare højreklikke på ikonet og gå gennem egenskaber, og fjerne alt efter
"C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe"FJERN ALT HERFRA

Kommentar
Fra : scrubber

Dato : 26-10-13 22:05

Mig selv . Det hjalp ikke !
Når jeg trykker find flere søgemaskiner får jeg denne adresse i søgefeltet http://www.iegallery.com/AddonsIE7 og her kan jeg ikke få noget som helst frem !

Og jeg bruger kun Explorer til mit bankprogram !

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 26-10-13 22:19

Har du prøvet REVO UNINSTALLER?

Kommentar
Fra : scrubber

Dato : 26-10-13 23:10

Har også prøvet revo installer og det virkede heller ikke og de vil også bare have penge !

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 27-10-13 00:30

Citat
Har også prøvet revo installer og det virkede heller ikke og de vil også bare have penge !

NEJ DET VIL DE IKKE BARE - HVAD MED AT SE DIG ORDENTLIG FOR!

Kommentar
Fra : scrubber

Dato : 27-10-13 02:01

Dette her virkede faktisk !

Trin 2:

Fjern Websearch.youwillfind.info fra webbrowsere

* Fjern Websearch.youwillfind.info fra Internet Explorer (IE)

Åbn Internet Explorer, klik på "tandhjulsikonet" (Værktøjer til Windows XP-brugere) øverst (længst til højre), og klik derefter igen på "Internet Options".
I dialogboksen Internetindstillinger, under fanen Avanceret Klik, klik derefter på knappen Nulstil.
I Reset Internet Explorer-indstillinger sektionen, skal du kontrollere "Slet personlige indstillinger"-boksen, og klik derefter på Nulstil.
Når Internet Explorer er færdig nulstilling, skal du klikke på Luk i bekræftelsen dialogboksen, og klik derefter på OK.
Luk og åben Internet Explorer.

Og marken84 brug dog din tid på noget fornuftigt hvad skulle denne sætning til for : NEJ DET VIL DE IKKE BARE - HVAD MED AT SE DIG ORDENTLIG FOR!

Jeg betalte selvfølgelig ikke ! knold

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 27-10-13 08:19

Citat
Og marken84 brug dog din tid på noget fornuftigt hvad skulle denne sætning til for : NEJ DET VIL DE IKKE BARE - HVAD MED AT SE DIG ORDENTLIG FOR!

fordi du påstår de vil have penge - selvfølgelig vil de det - MEN de er også så flinke de giver dig programmet gratis hvis du ikke vil betale - knold...

Derfor: NEJ DET VIL DE IKKE BARE - HVAD MED AT SE DIG ORDENTLIG FOR!

Jeg har kørt med gratisprogrammet i årevis og kan derfor kun anbefale det i høje toner.

Kommentar
Fra : knt9347

Dato : 27-10-13 18:47

enig med revo..suverænt til oprydning der er gratis