/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Dokumentegenskaber i Word 2010
Fra : jansler
Vist : 692 gange
100 point
Dato : 26-10-13 13:08

Hej
Hjælp søges til at ændre dokumentegenskaber i word 2010.

Jeg har Hewlett-Packard stående, som firma og det er jeg lidt træt af Hvordan ændre jeg det? En der kan hjælpe?

På forhånd tak.
Jansler

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-10-13 13:22

Kan dette ikke bruges?

Word
Klik på fanen Filer.
Klik på Oplysninger for at se egenskaberne for dokumentet.
Hvis du vil tilføje eller ændre egenskaber, skal du lade markøren hvile på den egenskab, du vil opdatere, og angive oplysningerne.
Klik igen på fanen Filer for at vende tilbage til dokumentet. Alle de ændringer, du foretager, gemmes automatisk.

BEMÆRK!

Klik på Vis alle egenskaber for at se flere egenskaber. Klik på Vis færre egenskaber for at se færre egenskaber.
Klik på Egenskaber, og vælg Vis dokumentpanel for at få vist egenskaberne i et panel inden for projektmappen.
Klik på Egenskaber, og vælg Avancerede egenskaber for at få vist brugerdefinerede egenskaber. Du kan få flere oplysninger om brugerdefinerede egenskaber under Få vist eller oprette brugerdefinerede egenskaber for en fil.
Hvis din organisation har tilpasset panelet for dokumentoplysninger, eller hvis det dokument, hvis egenskaber du vil redigere, er gemt i et dokumentbibliotek eller på en dokumentstyringsserver, kan yderligere visninger af dokumentegenskaber være tilgængelige.
Kilde
http://goo.gl/bsKaea

Kommentar
Fra : jansler

Dato : 26-10-13 15:00

Hej Klaudi

Tak for svaret. Dette har jeg også prøvet, men det gælder kun for det dokuement, som jeg er i gang med.

Jeg vil gerne ændre det, så hver gang jeg åbner et dokument, så har jeg det rigtige firmanavn. Jeg har samme problem I Excel og PP i 2010-udgaven, men i Office-2003-udgaven har jeg mit eget firmanavn stående. Det, jeg udleder af det, er at det må være et eller andet sted, hvor jeg kan ændre det for 'hele' office-2010. Er det ikke rigtigt tænkt?

Pft
Jansler

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-10-13 15:54

Troede man kunne ændre det i Normal.dot, men det virker ikke!

Er det mon fordi PC er en Hewlett-Packard at det står som firma?!

Det kan så ændres i registreringsdatabasen, kig her:

Change the Registered Owner in Windows
http://www.howtogeek.com/howto/windows-vista/quick-tip-change-the-registered-owner-in-windows/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-10-13 16:15

Det lader til at det heller ikke virker!

Der er mere om det her, noget indviklet sy'ns jeg!

Change the Registered Owner in Microsoft Office (All Windows) Popular
http://www.pctools.com/guides/registry/detail/460/

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 26-10-13 16:33

Du får lige et par stykker mere!

Sådan ændres firmanavnet og brugernavnet i 2007 Office-programmer
http://support.microsoft.com/kb/924461

Sådan nulstilles brugerindstillinger og registreringsdatabaseindstillinger i Word
http://support.microsoft.com/kb/822005

Ellers er der vist kun tilbage at afinstallerer og så geninstallerer!

Kommentar
Fra : jansler

Dato : 26-10-13 16:37

Nej - øv. Jeg forstår det ikke for den er købt I Føtex og som sagt så er alt vedr. office 2003 med mit eget firmanavn.

Jeg prøver lige den sidste du gav mig. Håber på mere held

Godkendelse af svar
Fra : jansler

Dato : 26-10-13 17:24

Mange, mange tak for hjælpen Klaudi. Desværre lykkedes det ikke. Jeg var ellers godt rundt I Regedit, men....
God weekend
Jansler

Kommentar
Fra : jansler

Dato : 26-10-13 17:25

Glemte lige at sætte kategori på - sorry

Du er som sædvanlig forrygende god

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-10-13 17:29

velbekomme, kig i kandu postkassen

God weekend retur