/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Password igen igen
Fra : lougen
Vist : 470 gange
50 point
Dato : 26-10-13 10:23

Jeg kan ikke komme af med mit password i win 8. Jeg har prøvet alle fremgangsmåder, men det er der stadig. Når jeg ser på de forskellige steder i win (computeradm - brugere, skift PC-instillinger) så er intet sted det fremgår at jeg har et password, men jeg skal stadig angive et når jeg starter op.
Kan nogen give et tip?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-10-13 10:27

Søg efter netplwiz.exe, åbn den og fjern flueben i "Brugere skal angive...."

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-10-13 10:33

Sådan fjerner du automatisk login af xou
http://www.kandu.dk/Tip22165.aspx

Kommentar
Fra : lougen

Dato : 26-10-13 10:55

Tak for svarerne, jeg har brugt begge fremgangsmåder og jeg har stadig mit password!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 26-10-13 12:54
Kommentar
Fra : lougen

Dato : 26-10-13 13:21

Beklager! Også disse fremgangsmåder er brugt, og der kræves stadig adgangskode!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-10-13 13:24

Fejl 40!

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 26-10-13 15:21

lad os prøve det på en lidt anden måde, kør autologon fra microsoft: http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb963905.aspx

Udfyld boksense og genstart computeren, hjalp det?

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 26-10-13 16:19

Citat
Udfyld boksense og [B]genstart computeren[/B], hjalp det?

Mange ændringer virker først efter genstart, så måske har lougen blot glemt dette, eller ikke været obs på det, efter de andre ændringer.

Den fejl kunne jeg selv have lavet for et par år siden.

Kommentar
Fra : lougen

Dato : 26-10-13 17:27

DEt hjalp heller ikke. Jeg har været rund i PC indstillinger, brugere i computeradm. og alle steder er der intet password. Går jeg i brugere i kontrolpanel er min konto beskyttet af en adgangskode. Jeg tror der er sket en fejl ved installation af win 8, jeg vil derfor reinstallere og se om jeg af den vej kan løse problemet. Jeg vender tilbage med resultatet.

Kommentar
Fra : lougen

Dato : 27-10-13 10:28

Så LYKKEDES det endelig! Jeg fandt ud af at mit brugernavn under computeradministration er min e-mail adresse og ikke mit navn som kom op i vinduet, så da jeg brugte min e-mail virkede det. Det er nu ikke logisk, for når jeg går ind under brugere i kontrolpanelet, så står der at min konto er beskyttet af en adgangskode!!!!!!!!! Jeg takker for alle indlæg.