/ Forside/ Interesser / Hus og have / Til- og ombygning / Spørgsmål
10  McBobo 1070
Utæt skurvongstag
Fra : lham
Vist : 766 gange
100 point
Dato : 25-10-13 17:53

Haves : buet skurvognstag som gemmen 20 år med jævne mellemrum er blevet strøget med Ceresit Black
( http://www.haucon.dk/vandtaetning-og-fugtspaerrer/item/ceresit-cp-42-black )

Tidligere kunne jeg få 5 kgs "spande" , men nu skal man købe min . 25 kg til en tusse, men da holdbarheden i spand er max 9 mdr er det rent "overforbrug".

Da der åbenbart er kommet en utæthed i taget( Cresit Black "laget" ) som ikke lige umiddelbart lader sig lokaliser præsist eftyerlyser jeg et produkt der kan holde taget tæt og vigtigst af alt kan vedhæfte på eksisterende Ceresit Black belægning-må også meget gerne kunne påføres NU :)

Meget gerne svar fra nogen der har erfaring med et sådant prduktskifte

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 50 point
Dato : 25-10-13 20:46

borup tagtæt ville nok være mit bud

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 25-10-13 22:44

den optimale løsning er at skrælle det gamle pap af og give det et nyt lag. det koster mellem 3 og 400 pr m2 og så er problemet løst i mindst 15 år.
det koster dig sikkert ligeså meget i ceresit og så skal du brug tid på det hvert år.
tag tyren ved hornene og vælg den sikre vej

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 08-11-13 06:53

Tak for svaret EXTERMINATOR.
er købt og skal forsøges første tørvejsdag