/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
USA - Los Angeles
Fra : Carlam
Vist : 2226 gange
100 point
Dato : 24-10-13 17:03

Hej.
Vi er en lille familie på på 3 (2 vok. & 1 på 6) + en sitter på 18. vil vil til LA. næste år i september.
Vi har sidde og tjekket fly-priser de ligger fra 19.ooo til 28.000. fra Ålborg.
Vores spørgsmål kan det gøres billiger og hvor og hvordan?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 24-10-13 17:18

Ja, det kan gøres billigere,
vi fløj fra Billund med det hollandske flyselskab, via Amsterdam, for 5000 kr pr person, tur retur...

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 24-10-13 17:18

Du skal vente med at købe billetten til nogle få uger før du skal rejse, det er alt for dyrt at bestille så lang tid i forvejen. Mener at have læst at det er bedst at vente til ca. 4 uger før man skal rejse.

Og overvej at rejse til en anden by end LA, der kan være rigtig mange penge at spare, ved at flyve til en anden lufthavn, og så køre det sidste stykke.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 24-10-13 17:27

Ja det er vel prisen på en full fare med et ordentlig selskab med god champagne.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 24-10-13 17:33

Går ud fra at du har checket momondo.dk, www.ryanair.com og norwegian.com/dk

Bemærk at der kan være en del at spare ved at vælge en anden afrejselufthavn, f.eks. Billund eller Hamburg.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 24-10-13 18:01

Billund er kun for fattigrøve på monky . Der går vist heller ikke direkte fly fra billund til LA.

Accepteret svar
Fra : fun2

Modtaget 100 point
Dato : 24-10-13 18:11

Transor, nu blev der spurgt til billige billetter, ikke fly med champagne, så det er muligt at familien er interesseret i billetter for "fattigrøve på monky". Der går ganske rigtigt ikke fly direkte fra Billund til LA, der går heller ikke fly direkte fra Aalborg til LA. Der er flyselskaber der slet ikke flyver fra Aalborg overhovedet, f.eks. RyanAir, og så kan der være en del at spare ved at flyve fra Billund.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 24-10-13 18:50

København-Los Angeles ruten starter 1. marts 2014. Norwegian kommer til at flyve to gange ugentligt mellem København (CPH) og Los Angeles (LAX), tirsdag og lørdag. Den 1. maj øges antallet af afgange til tre, tirsdag, onsdag og lørdag. Billetter fra 1499,- enkeltbillet.
http://www.viviro.com/da/Nyheder/Norwegian-direkte-til-Los-Angeles-og-New-York.html

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 25-10-13 01:09

Citat
København-Los Angeles ruten starter 1. marts 2014. Norwegian kommer til at flyve to gange ugentligt mellem København (CPH) og Los Angeles (LAX), tirsdag og lørdag

De har indkøbt Dreamlinere til ruterne, Boieng`s IC4-sag, så man skal nok tage forbehold.

Godkendelse af svar
Fra : Carlam

Dato : 25-10-13 20:17

Tak for svaret fun2 Du har givet os stof til eftertanke