/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
skjult genoprettelses partition
Fra : return
Vist : 612 gange
265 point
Dato : 24-10-13 15:07

hej igen

har som sagt en dell E4300 hvorpå der er pre installeret win 7 pro på problemet er at jeg ikke kan få love til at lave en systemafbildning af computeren den melder denne fejl 0x80780119

nu har jeg så fundet ud af at mit genoprettelsespartion er skjult når jeg går i denne computer men kan sagtens se partitionen når man går ind i computeradminstrtion der kan man se drevet drevet står til at være i orden system aktiv det er hvad der står ud for hvor der står grundlæggend

når man så kigger hvor der står diskenhed -layout-Type-filsystem -status

ved layout står der simpel - udfor Type står der grundlæggend- ud for hvor der står filsystem står c drevet til NTFS men ud for genoprettelsespartitionen står der overhovedet ikke noget og genoprettelses partitionen har heller ikke noget drev bogstav

mit spørgsmål hvordan får man et skjult genoprettelse partion til at væresynlig så man se det når man går ind i menuen denne computer og så måske kunne komme til at give den et drevbogstav der

har prøvet at gå af dospromt vejen og skrive diskpart hvorefter man skriver list volume og der kan jeg også se den men der har den jo heller ikke noget drev bogstav og der står der også at genoprettelsespartitionen er skjult

nogen der ved hvor dan man evt kan slette det skjulte elller også gøre det synligt i menuen denne computer

håber nogen kan hjælpe

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-10-13 16:48

Den er skjult fordi den ikke skal være tilgængelig for andet end recovery programmet.

Linux Ubuntu Live CD kan se hele din harddisk.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 25-10-13 01:40
Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 25-10-13 08:55

Har du prøvet at starte Recovery ved boot af PC'en?

Tryk Ctrl + F11 når PC'en booter/starter, så skulle Dell Recovery gerne komme frem, hvis recovery partitionen ellers er intakt!

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 265 point
Dato : 25-10-13 09:32

Fejlmeldingen her 0x80780119 betyder, at der ikke er nok plads.
http://en.community.dell.com/support-forums/disk-drives/f/3534/t/19479677.aspx

Du skal placere den backup et andet sted.....................eks. på en USB pin

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 26-10-13 21:11

Tak for svaret Eyvind.